Thomas1998 Skrevet 12. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2014 Hvis han kompisen din har en WIndows 7 DVD, kan kan stappe den inn i DVD/CD spilleren. Deretter kan han kjøre ledetekst (Command Prompt) som administrator og skrive: sfc /scannow Det programmet (System File Checker) vil da sjekke alle system filer og erstatte eller kopiere over filer som mangler eller er skadet. gjorde det nettop og han fikk nå ivertfall tilbake internette For se om han får bluescreens da :S Men tusen hjertelig takk! Fikk bluescreen :/ Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 (endret) Du må kjøre Memtest86+,den ene dump fila du postet var rimelig krystallklar "memory_corruption". Det var jo mening at du skulle poste flere og bruk da zip/rar format. Regner med jeg må forklare hvordan kjøre Memtest86+,selv om de fleste bør kunne klare dette. Download To valg du kan bruke minnepenn eller cd/dvd. For Minnepenn Auto-installer for USB Key ,bare og putte i minnepenn og kjøre Auto-installer. For cd/dvd Pre-Compiled Bootable ISO,pakk ut og brenn cd/dvd i ønsket brennerprogram. Da er det og boote pc-en med minnepenn eller cd/dvd,Memtest86+ starter automatisk. Det er 9 tester alle må ha 0-feil,ved feil bare stopp og test 1 og 1 brikke. Endret 12. mars 2014 av snippsat 1 Lenke til kommentar
Thomas1998 Skrevet 13. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2014 Du må kjøre Memtest86+,den ene dump fila du postet var rimelig krystallklar "memory_corruption". Det var jo mening at du skulle poste flere og bruk da zip/rar format. Regner med jeg må forklare hvordan kjøre Memtest86+,selv om de fleste bør kunne klare dette. Download To valg du kan bruke minnepenn eller cd/dvd. For Minnepenn Auto-installer for USB Key ,bare og putte i minnepenn og kjøre Auto-installer. For cd/dvd Pre-Compiled Bootable ISO,pakk ut og brenn cd/dvd i ønsket brennerprogram. Da er det og boote pc-en med minnepenn eller cd/dvd,Memtest86+ starter automatisk. Det er 9 tester alle må ha 0-feil,ved feil bare stopp og test 1 og 1 brikke. Holder på nå, takk Sorry for det med de andre filene :S Lenke til kommentar
Thomas1998 Skrevet 13. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2014 Du må kjøre Memtest86+,den ene dump fila du postet var rimelig krystallklar "memory_corruption". Det var jo mening at du skulle poste flere og bruk da zip/rar format. Regner med jeg må forklare hvordan kjøre Memtest86+,selv om de fleste bør kunne klare dette. Download To valg du kan bruke minnepenn eller cd/dvd. For Minnepenn Auto-installer for USB Key ,bare og putte i minnepenn og kjøre Auto-installer. For cd/dvd Pre-Compiled Bootable ISO,pakk ut og brenn cd/dvd i ønsket brennerprogram. Da er det og boote pc-en med minnepenn eller cd/dvd,Memtest86+ starter automatisk. Det er 9 tester alle må ha 0-feil,ved feil bare stopp og test 1 og 1 brikke. https://plus.google.com/u/0/photos/114339930711420994237/albums/5990366312891595281/5990366316827630962?pid=5990366316827630962&oid=114339930711420994237 Stått i 4 timer, er det normalt ? Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Ikke tillatelse til å se albumet. 1 Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 memtest tar fort 8-10 timer 1 Lenke til kommentar
Thomas1998 Skrevet 14. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2014 http://imgur.com/U5XtWNC Har stått i nesten 24 timer og har ikke funnet noen feil. Lenke til kommentar
Thomas1998 Skrevet 14. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2014 Du må kjøre Memtest86+,den ene dump fila du postet var rimelig krystallklar "memory_corruption". Det var jo mening at du skulle poste flere og bruk da zip/rar format. Regner med jeg må forklare hvordan kjøre Memtest86+,selv om de fleste bør kunne klare dette. Download To valg du kan bruke minnepenn eller cd/dvd. For Minnepenn Auto-installer for USB Key ,bare og putte i minnepenn og kjøre Auto-installer. For cd/dvd Pre-Compiled Bootable ISO,pakk ut og brenn cd/dvd i ønsket brennerprogram. Da er det og boote pc-en med minnepenn eller cd/dvd,Memtest86+ starter automatisk. Det er 9 tester alle må ha 0-feil,ved feil bare stopp og test 1 og 1 brikke. den har nå stått i 25 timer og har ikke funnet noen feil. http://imgur.com/U5XtWNC Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Tvilsomt det er noen feil da. Normalt kommer feilene ganske så fort med Memtest. Jeg fikk feil etter ca 5 minutter da jeg testet noen Kinston brikker for en god stund siden. 1 Lenke til kommentar
Thomas1998 Skrevet 14. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2014 Tvilsomt det er noen feil da. Normalt kommer feilene ganske så fort med Memtest. Jeg fikk feil etter ca 5 minutter da jeg testet noen Kinston brikker for en god stund siden. arrgh, dette her er så vanskelig, har ingen ide hva jeg skal gjøre Han hadde så utrolig lyst til å spille DayZ, men uten datan så blir det litt vrient ^^ Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Ingen feil.. hmm. Hva kan det være da ? Å du kan bare stoppe testen : Lenke til kommentar
Thomas1998 Skrevet 14. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2014 Ingen feil.. hmm. Hva kan det være da ? Å du kan bare stoppe testen : okey Kjører en error sjekk på hard disken nå For se om det kommer opp noe der. Har også sendt e-post til komplett med håp om at de kan ta en sjekk på den (datan er kjøp der) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå