Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva mener dere om silikon?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke størrelse de kommer ann på, men måten du bruker.....

Gjelder også for pupper. Damer har så mange muligheter til å kle seg for å fremheve forskjellige deler av kroppen sin. Er du ikke helt fornøyd med puppene dine så kjøp klær som fremhever ben, lår eller mage alt etter hva du mener er finest. Tenk på hvor stor garderobe du kan kjøpe for kostnaden av en siliconoperasjon!

Hvorfor skal du fremheve puppene dine når sikkert flertallet av venninene dine gjør det samme?

Skill deg ut. Blonde bimboer med silikon er det 13 av på dusinet.

Lenke til kommentar

små naturlige all the way! hadde du tatt silikon så ville jeg mest sannsynelig ikke vært interessert

 

Foretrekker du fortsatt naturlige hvis jenta er lik som på bilde nummer 1, på første side? Eller er naturlig små bare fint hvis det er større enn flatt? Hvis du skulle velge mellom helt flatt (altså ingenting) eller bittelitt silikon. Hadde du fortsatt valgt naturlig? Eller hadde du valgt vekk begge for en jente med større ( a, b, c + naturlig)?

Anonymous poster hash: 2aab7...887

 

Anonymous poster hash: 2aab7...887

Lenke til kommentar

Takk for mange gode innspill! Er jo et stort kompleks jeg har, føler meg ikke vel i klær som viser noe bryst og har null selvtillit i bikini... Men er på mange måter viktig å vite at de fleste gutter egentlig ikke bryr seg, selv om det kommer ann på såklart.

 

attachicon.gifflatchest.jpg

 

attachicon.gifuserimage-250864.jpg

 

Ligner du på noen av de? Veldig stor forskjell på disse for eksempel. Hadde blitt sur hvis dama mi ville tatt silikon hvis hun lignet på bilde nummer 2. Tror hun kunne forvente en real omgang kjeft fra min side da, eventuelt en tur til psykolog.


Anonymous poster hash: 2aab7...887



Anonymous poster hash: 2aab7...887

 

Ca nummer to ja...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

 

små naturlige all the way! hadde du tatt silikon så ville jeg mest sannsynelig ikke vært interessert

 

Foretrekker du fortsatt naturlige hvis jenta er lik som på bilde nummer 1, på første side? Eller er naturlig små bare fint hvis det er større enn flatt? Hvis du skulle velge mellom helt flatt (altså ingenting) eller bittelitt silikon. Hadde du fortsatt valgt naturlig? Eller hadde du valgt vekk begge for en jente med større ( a, b, c + naturlig)?

Anonymous poster hash: 2aab7...887

 

Anonymous poster hash: 2aab7...887

 

 

hadde fortsatt valgt, flatt naturlig framfor silikon, silikon er turn-off på mange måter.

Lenke til kommentar

Jeg forstår litt av det du sliter med TS, jeg har ei venninne som har hatt en del komplekser pga. små pupper. Hun veide rundt 80kg og fylte ikke en A-cup. Nå har hun slanka bort rundt 20kg og har fått.. Husker ikke helt 250-300g TROR jeg, i vært bryst. (C-cup) Hun er veldig fornøyd, men har lyst på enda mer nå, muligens til neste år. I alle fall, hun gjore det nok mest for sin egen del og jeg tror hun har fått noe mer selvtillitt. Jeg synes ikke du bør legge for mye vekt på hva andre synes, se heller litt grundigere på hva du selv synes og hvor mye du er villig til å ofre. Det koster penger, og det gjør VONDT, LENGE. Venninna mi ble operert før jul og enda skal det omentrent ingenting til før det gjør vondt. En klem (type sosial) må være veeeeldig forsiktig. Den første uka... Vel, det gikk med ganske mye smertestillende, likevel måtte jeg hjelpe henne VEEELDIG forsiktig opp fra sofaen, tok ca. 15min det. Vel vel, det gjør VONDT i alle fall. Det hele koker nok mest ned til hva du selv ønsker og hvor langt du er villig til å strekke deg. Som flere andre her har sagt, gjør du det, så gjør det for DIN del, oppfyll DINE ønsker, ikke andres.

Litt på sidelinja, men i mine øyne var det ikkeno galt med de nr.2-puppene, i alle fall om du ikke har ei ræv som trenger dobbeltsete på bussen :)

Lenke til kommentar

Har vel hatt ganske omfattende erfaring med totalt 6 damer med silikonpupper, og av disser vil jeg si at kun ên av dem synes jeg kunne måle seg med naturlige pupper, det skal så sies, at de bra silikonpuppene nesten overgikk et sett med perfekte naturlige pupper. Perfekt størrelse, ikke for store som resten av dem var, bra proposjonert til kroppen, symmetriske, ungdommelige(hun var 27år gammel), fastere enn naturlige pupper men gode å ta på.

 

Så det du skriver om at du vurderer å ta normal størrelse silikonpupper synes jeg høres bra ut. Det gav ikke noe harry, eller tacky, eller trashy feel eller oppfatning av vedkommende i det hele tatt. De andre 5 jentene var for store, for kunstige og hadde typisk silikonpuppe-jente personlighet. Den fella vil du ikke gå i, det funker for å få seg noe på byen men sjansene for at kjæresten din har masse tattoveringer og jobber som bilmekaniker er overhengende(no offence to anybody ofcourse).

 

Så hvis du er en normal jente som vil ha normale pupper, kjør på!

 

Et tips: spar heller ekstra lenge og kjøp de dyreste puppene enn å cheape out og kjøpe billige, kvalitets-silikon er så uendelig mye bedre enn usymetriske, harde, trill runde kuler som er plassert i feil sjikt i kroppen. Du vil gå under musklene-type, det ser fint ut. Dem som henger utenfor brystmusklene blir løse i løper av veldig kort tid. Jeg har erfaring med silikonpupper på jenter fra 17 til 38 år..... du vil gå for de som legger under musklene :)

 



Anonymous poster hash: d09ba...258
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...