Bully! Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Jeg ble litt interessert i disse funksjonskodene det står om i Vernepliktsboka. Hva slags informasjon er det som blir lagret om meg? Det står et felt "funksjonskode" foran feltene "fargesyn" og "hørsel". Det står to ting der, på formen X-Y, hvor X og Y er tall. F.eks. 2-8. Under "legekjennelser". Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Det er vel en "klassifisering" på hvor godt syn, hørsel og fargesyn osv du har. 9 er beste score. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 3. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2014 Så hvis det står 3-6, så betyr det at du scorer 6 i kategori 3? Det jeg snakker om er jo ikke spalten for fargesyn og hørsel, det står bare "funksjonskode" her... Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Ta til etterretning at det er en stund siden jeg leste i min. Men slik jeg husker det så var det slik. Det er 10 forskjellige segmenter for helsen din, 1 er generell helse, 10 er psykisk helse. Så har du forskjellige segmenter for Hud, rygg og den leksa der.. Innenfor hvert område har du en score, der 9 er best. i lavere rangeringer er 5 Dårligste Stirende, 4 er arbeidsdyktig, 2 er MUD. 1 er Udyktig. 10/1 kan da tildømes være udyktig pga ADHD eller lignende. De feltene det ikke står noe i er da en 9'er. Viss jeg ikke husker feil. Men dette kan ha forandret seg. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 3. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2014 Takk for svar! Vet du hva 3 betyr? Du nevner at 1 er generell helse og 10 psykisk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå