Borstad96 Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Hei, kjøpte for en stund siden en Asus N56JR. Pc`n funket fint med Windows 8, men jeg ble oppfordret av andre til å oppgradere til Windows 8.1. Dette viste seg ikke til å var et klokt valg. Det ser ut som om Nvidia kortet nekter å kjøre når jeg skal spille spill eller gjøre andre krevende oppgaver. Har prøvd å installere de nye driverne som Nvidia har lagt ut til kortet, men software ser ikke ut til å finne grafikkortet. Jeg får heller ikke til å gå inn på kontrollpanelet til Nvidia. Har lest om mange som har hatt det samme problemet, men har ikke funnet en løsning. Derfor spør jeg dere som evt. har en N56JR med Windows 8.1, om dere har klart å få driverne til å funke? Blir veldig takknemlig for svar! https://forums.geforce.com/default/topic/654599/geforce-mobile-gpus/-gtx-760m-driver-for-asus-n56jr-s4044-laptop-with-/1/Legger ved en link til Nvidia sitt forum, der noen har det samme problemet som jeg har. Har prøvd mye av det som står der, men til ingen nytte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå