Gå til innhold

Metro 2033 og Metro: Last Light til 90kr, løp og kjøp.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter kjøpet ble siden grå og kun kvittering var klikkbar med lenken "gå tilbake til hovedsiden"

Da denne lenken ikke fungerte ble det nettrage med rød X

Hvis tilbudet fortsatt er der etter jeg har irritert meg ferdig over ræva laget side så skal jeg sjekke om jeg finner metro.

Lenke til kommentar

Takk for lenke, 20kr var jo billig!

Bare hyggelig ^^ Ja ikke sant

Jeg kjøpte også, men har ikke prøvd det ennå. Ser at de har satt opp prisen nå, men det er forsatt billig.

Ser at spillene ligger veldig likt på metacritic. Til noen som har spilt begge, hvem er best?

Hvordan er Metro 2033 å spille nå? Da det kom så var det visst ganske ille med tanke på ytelse og optimalisering.

Endret av Steffen94
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte også, men har ikke prøvd det ennå. Ser at de har satt opp prisen nå, men det er forsatt billig.

Ser at spillene ligger veldig likt på metacritic. Til noen som har spilt begge, hvem er best?

Hvordan er Metro 2033 å spille nå? Da det kom så var det visst ganske ille med tanke på ytelse og optimalisering.

Begge spillene er så bra at det er vanskeli å si for min del. Utrolig grafikk og fantastisk setting i begge spillene. Personlig likte jeg kanskje Metro 2033 best, men samtidig elsket jeg Last Light også. Jeg har ikke hatt noen ytelsesproblemer i Metro 2033, min bærbare med i5 og gt555m klarte å kjøre spillet veldig godt for å si det sånn.

Last Light er en fortsettelse fra Metro 2033, så jeg vil anbefale å kjøpe begge, eller ialfall Metro 2033.

Endret av nicwillu
Lenke til kommentar

Begge spillene er så bra at det er vanskeli å si for min del. Utrolig grafikk og fantastisk setting i begge spillene. Personlig likte jeg kanskje Metro 2033 best, men samtidig elsket jeg Last Light også. Jeg har ikke hatt noen ytelsesproblemer i Metro 2033, min bærbare med i5 og gt555m klarte å kjøre spillet veldig godt for å si det sånn.

Last Light er en fortsettelse fra Metro 2033, så jeg vil anbefale å kjøpe begge, eller ialfall Metro 2033.

Ja, jeg kjøpte begge to, men spørs om jeg må la dem ligge litt til og begynne med. Vanskelig å legge fra seg Witcher 2 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...