Gjest Harley Quinn Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Irriterer meg grønn over kartet som følger med mondeoen. Det er gammel, mange veier som er 5-8 år gamle dukker ikke opp mens noen som er 4 år gamle gjør det! En smule irriterende kan man si! Ringte bilia hvor bilen er kjøpt og spurte pent, men nei, jeg har den nyeste oppdateringen. Men, hvis jeg får tak i et nyere kart som fungere overens med systemet i mondeoen så skulle han på verkstedet vise meg hvordan jeg satte det inne og fikk det opp og igang uten at jeg betalte noe for det! Men så må jeg ærlig talt si at her kommer både min bil og pc-gener til kort for jeg finner ingen som passer. Finner mye cd'er, men det er ikke det mondeoen bruker tydeligvis. Noen som har oppdatert kartet selv, evt funnet en måte å fikse det på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Mener å ha lest at det er Teleatlas som leverer kartene til Ford. Du kan jo ta en prat med de, og høre om det er noen muligheter. Tror det nyeste oppdateringen kom i 2011 eller 2012, så kan nok stemme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå