Lampen Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Hei! Har kjøpt meg komponent kabel til wiien min. Saken er at de passer ikke inn i tven. Har en samsung ue46f8005 og der er det bare to små uttak som er ut som mini jack. Virker som jeg må ha en "kabel" mellom komponent kablene og tvn. Noen som vet hvor man kan kjøpe noe sånt? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Hei! Har kjøpt meg komponent kabel til wiien min. Saken er at de passer ikke inn i tven. Har en samsung ue46f8005 og der er det bare to små uttak som er ut som mini jack. Virker som jeg må ha en "kabel" mellom komponent kablene og tvn. Noen som vet hvor man kan kjøpe noe sånt? Jeg fikk dette her med når jeg kjøpte 65" utgaven av skjermen din, sjekke den Samsung esken godt nok ? Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 2. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2014 Hei! Har kjøpt meg komponent kabel til wiien min. Saken er at de passer ikke inn i tven. Har en samsung ue46f8005 og der er det bare to små uttak som er ut som mini jack. Virker som jeg må ha en "kabel" mellom komponent kablene og tvn. Noen som vet hvor man kan kjøpe noe sånt? Jeg fikk dette her med når jeg kjøpte 65" utgaven av skjermen din, sjekke den Samsung esken godt nok ? TUSEN TAKK! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå