Anninina Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Jeg er veldig lik hun som spiller i filmen Hick. Jeg mener at gutter må strammest opp og bli voksne. Jeg er veldig streng mot kjæresten min og jeg liker å ha kontroll. Jeg er en selvsikker og fonfutig jente. Jeg liker ikke gutter som røyker eller drikker cola eller spise usunt. Gutter må ha sunne inntresser, det same gjelder jenter også. Så her er jeg. Har dere sett filmen Hick?. jeg er dobbeltgjengeren hennes. 2 Lenke til kommentar
limitator_X Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Jeg er veldig lik hun som spiller i filmen Hick. Jeg mener at gutter må strammest opp og bli voksne. Jeg er veldig streng mot kjæresten min og jeg liker å ha kontroll. Jeg er en selvsikker og fonfutig jente. Jeg liker ikke gutter som røyker eller drikker cola eller spise usunt. Gutter må ha sunne inntresser, det same gjelder jenter også. Så her er jeg. Har dere sett filmen Hick?. jeg er dobbeltgjengeren hennes. Hva betyr "strammest opp og bli voksne" ? Høres kjedelig ut spør du meg. (25år her). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå