Kiiips Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Hei. Jeg har behov for å feste en slags krok eller lignende for å henge opp noe på en gammel vegg. Men jeg har ikke lyst til å at det skal bli noen merker fra kroken. Noen her som har forslag til hva jeg burde henge opp med? Takk for svar:) Lenke til kommentar
Pugnax Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Spørs hva du skal henge opp, men skal du henge opp et bilde kan du feste vaiere i taklist (dersom det er det) og henge det derifra 1 Lenke til kommentar
Kiiips Skrevet 2. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2014 Skal henge opp noen tepper. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Da stifter eller syr du fast ei list i toppen av teppet, gjerne i bunnen også. Setter i en øyeskrue midt på eller helst to stykk i lista i toppen , og fester vaiere eller eller snører i disse, og henger dem i stifter du setter i taklista. Ja, det blir merker i lista, men man ser ikke så nøye der oppe, og det er lettere/mindre synlig å reparere med litt hvit akryl dersom det er ei hvit list enn midt på veggen. Om du må lae for å fikse det er det også lettere å male ei list enn en hel vegg. Om du ikke går for denne løsningen med snører opp til taklista, så kan du ikke helt unngå merker på veggen, men det finnes mange alternativer som er lite synlig. Selv har jeg god erfaring med disse, da får man tre eller fire små hull som er vanskeligere å finne igjen enn ett hull når kroken engang fjernes. Har selv brukt det til bilder med brukbar størrelse, men om teppet er tungt, så garanterer jeg ikke at disse holder. www.clasohlson.com/no/b/Jernvare/Vindu-dør-opphengning/Kroker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå