mkberg Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Har ei stemor som fyller 50 om en liten stund.Tenkte å slå litt på stortromma, men sliter litt med fantasien. Har lyst til å gå henne mange "små"-ting. Altså finne mye på eBay og gi henne en compilation-gave. Hun elsker Rolling Stones, historiske romaner, gummigodt, John Cleese, Fantomet (i farger). Har også lyst til å gi henne noen "artige"-gaver, tåpelige ting hun ikke liker.Hun liker ikke Ronald Reagan, memoarer, danseband, Margareth Thacher, popartister fra 90-tallet. Noen som har noen ideer til begge delene? Noen ting jeg har tenkt på er en Rolling Stones-skjorte, Keith Richards-bok, Jägermeister... og det stopper der. På hva hun ikke liker-listen har jeg f.eks denne og boka her og kanskje denne... men jeg er åpen for det meste Takker for alle svar Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Du kunne jo sett om du fant noen av filmene til Reagan. http://www.imdb.com/name/nm0001654/?ref_=nv_sr_2 Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Skumgodt, en eller to Rolling Stones T-skjorter, Jäger og en bok må jo være fint? Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 voksenbleier og en flaske wiskey. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå