Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] Selvbygd pc skrur seg ikke på

Anbefalte innlegg

Hei

Har en pc som nå har vært oppe å gått i ca 1,5 måned. I denne perioden har den vært 99% strøken. (1 bluescreen eller 2) for noen dager siden installerte jeg en optisk disk og en hdd. Igjen så fungerte den helt strøkent. Dagen etter når kjærsten min spilte litt wow på pcen så skrudde den seg av. Og når jeg skulle skru den på igjen kom det ingen signal til skjermen, og lyset på kabinettet lyste heller ikke. Kunne høre at viftene gikk+ en oppstartslyd på en av komponentene. Så det virket som om den startet opp. Idag, 2 dager senere har jeg nå sett raskt over kablene og skulle se om det var noen forskjell. Men nå ville den ikke starte i hele tatt. Kan høre at Psu får strøm, i og med at den lager en lyd i det jeg skrur den av igjen. Hjelp mottas med glede!

Hardware:

http://www.prisjakt.no/list.php?l=77434&view=m + asus DRW-24F1ST + seagate barracuda 1TB 7200rpm

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for hjelpen, det kan virke som om jeg ble litt rastløs og opprettet tråden litt for tidlig:)

Det virker som om det kunne være noen kabler som ble litt løse etter monteringen av hdd og optisk disk. etter en litt mer grundig sjekk over disse ble problemet løst.

Tråden kan lukkes:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...