Windoge Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 hvis man bestiller fra ebay kan det jo bli sendt som gave, kan man ikke slippe toll da? Nei. Gavegrensen er på varer under 1000 kr, og den gjelder uansett bare mellom privatpersoner. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Er det noen forskjeller på ps4 us og eu versjon? Kanskje noen manglende apps eller noe som ikke fungerer om jeg bruker us versjon i norge? Jeg vet ikke, men vil jo tippe at US Playstation har en annen region på blu-rayfilmene, enn en europesike. Så skal du bruke PS4 som Blu-rayspiller er jo det en tanke å ta med. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Ingen av konsollene har regionsperre, så det skal ikke være noe forskjell. Xbox One har noe forskjell i programvaren, men det kommer av at konsollen enda ikke er lansert i Norge. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Ingen av konsollene har regionsperre, så det skal ikke være noe forskjell. Xbox One har noe forskjell i programvaren, men det kommer av at konsollen enda ikke er lansert i Norge. blurayspilleren i ps4 er fortsatt ikke sonefri da, usa har fortsatt region 1 og europa har fortsatt region 2, så kjøper man konsoll fra usa vil ikke alle europeiske filmer virke på denne siden en del av filmene enda har regionsperre, men spilla er som på ps3 helt sonefrie Lenke til kommentar
EasyCook Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Bestilte meg jammen en fra CDON nå, etter å tilfeldigvis ha snubla innom her Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Det komiske er at du trolig får den før de som bestilte hos Komplett ifjor får sin.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Ville ha avbestillt fra komplett med en jævla gang hadde det vært meg. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Om du vil ha en boks som ikke ser voldtatt ut, ikke bestill fra Komplett. Alt de gjør er å hive på et stort klistremerke på originalesken. Lenke til kommentar
bjaross Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Bestilte ein frå Multicom til 3390,- inkl. frakt. Lenke til kommentar
tshansen Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Fikk min for den nette sum av 231,- Riktig nok etter innbytte av diverse xbox utstyr :-) Lenke til kommentar
Paccoo Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 (endret) PS4 fra norge er jo nede i 3350,- nå Endret 20. august 2014 av Paccoo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå