Gå til innhold

Billigste sted å kjøpe ps4


Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Er det noen som vet hvor man får kjøpt billigst mulig ps4? Vet at spillsjappa er billigst i norge, men de har ikke noe fast dato når den kommer inn.

 

Det trenger ikke å være norsk side, men totalprisen med frakt og alt inkludert må være under 4000,-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Etter hva jeg kan se etter en kjapp sjekk er at det rimeligste du kan få den til nå er 4299kr + frakt hos CDON. Dem har på lager også... Men det er da 3-400kr over budsjett skjønner jeg...

 

http://cdon.no/spill/playstation_4-14751557

Har sett på alt i norge, og der er ikke noen som har inne på lager. Cdon sin pris er uaktuel. Det som er vanskelig med å bestille fra utlandet er jo at toll og lignende kommer som ekstra kostnad, og da er det vanskelig å få den for under 4000,-

Lenke til kommentar

Pris hos Amazon.co.uk inklusive frakt, alle gebyrer og moms. NOK 3.959,63

Leveringsmåte express, 1-2 dager

 

Men er ikke på lager før 25. mars.

 

da må man ikke glemme at man mister alle rettighetene etter forbrukerkjøpsloven, dog er amazon fantastiske på kundeservice

Lenke til kommentar

Hvis du ikke er villig til å betale prisen på CDON så har du 3 valg.

 

1) Legge inn en bestilling hos en av de billigere webshoppene som enda ikke har noen bekreftet dato.

2) Stikke innom nærmeste Elkjøp eller Gamestop-butikk for å høre.

3) Vente til tilgang til PS4 blir større og kjøpe den hos Elkjøp.

 

Jeg vet at Gamestop får inn konsoller mye oftere enn f.eks Elkjøp og det virker som at det ikke er mange ukene du trenger å stå på venteliste før du får en.

Derimot vet jeg ikke hva de tar for den.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Hvordan er det å bestille fra usa? de har jo 110V og vi har 220V, så kommer det til å være noe forskjell på strømforsyningen annet en ledningen som følger med?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Er det noen forskjeller på ps4 us og eu versjon? Kanskje noen manglende apps eller noe som ikke fungerer om jeg bruker us versjon i norge?

Lenke til kommentar

Er det noen forskjeller på ps4 us og eu versjon? Kanskje noen manglende apps eller noe som ikke fungerer om jeg bruker us versjon i norge?

 

Ikke noe forskjeller. Du kan også lage deg en US PSN bruker i tillegg til primærbrukeren din og kjøpe spill og laste ned apps derifra etc. vi som har kjøpt konsollen vår her i landet gjør dette, og får rimeligere spill bla.

 

Men du er vel sikkert fullt klar over at du frasier deg 5 års reklamasjonsrett ved å bestille fra USA? Så må du legge til 25 mva. + tollgebyrer etc. på prisen fra statene.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

hvis man bestiller fra ebay kan det jo bli sendt som gave, kan man ikke slippe toll da?

er 50-50 sjangs for att de sjekker når pakken kommer i tollen, å da må du legge frem kjøpsbevis å hele greia, og man får problemer med kortere garanti og man får ingen 5 års reklamasjonsrett når man handler fra utlandet, så betale litt mer med norsk reklamasjonsrett er absolutt verdt det viss noe skulle gå galt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...