eddott Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Har installert en egengenerert firmware på min Pebble med http://pebblebits.com/. Lar meg fjerne watchfaces og elementer fra menyen, slik at man slipper å bla gjennom ting man ikke bruker. Man kan også få menyene på norsk. Og ikke minst starte en valgfri app direkte fra hvilken som helst watchface ved å trykke tilbakeknappen (jeg bruker MusicBoss). Fungerer flott, og gjør min opplevelse av klokken enda bedre. Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 30. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2014 (endret) Christoffero89: Steel er det i hvert fall :-) Endret 30. mars 2014 av MrMastodon Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 (endret) Er pebble vanntett nokk til å bade med? Så lenge du ikke bader under ca. 40 meter Skal du lenger ned så får du nesten kjøpe deg en G-shock, da skal du klokken være trygg ned til 200 meter. Endret 30. mars 2014 av Bendorama Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 31. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2014 Har generert meg norsk firmware jeg og nå, og fjernet et par ting fra menyen, er god klokke ble litt bedre :-) Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Nå ser det endelig ut til at det skjer noe hos meg. Har blitt trukket beløpet, og fått 25 Dollar i avslag som plaster på såret. Spent på om den dukker opp snart da. Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 1. april 2014 Forfatter Del Skrevet 1. april 2014 Dhl er kjappe, min brukte to døgn fra Hong Kong til døren hjemme. Første leveringsforsøk var kl 2220 vel og merke :-) Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Dhl er kjappe, min brukte to døgn fra Hong Kong til døren hjemme. Første leveringsforsøk var kl 2220 vel og merke :-) Så det blir altså levert på døren? Hvor mye ble det i moms? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Dhl er kjappe, min brukte to døgn fra Hong Kong til døren hjemme. Første leveringsforsøk var kl 2220 vel og merke :-) Så det blir altså levert på døren? Hvor mye ble det i moms? Moms: 482 + gebyr fra DHL 130 = 612,- tilsammen. 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Dhl er kjappe, min brukte to døgn fra Hong Kong til døren hjemme. Første leveringsforsøk var kl 2220 vel og merke :-) Så det blir altså levert på døren? Hvor mye ble det i moms? Moms: 482 + gebyr fra DHL 130 = 612,- tilsammen. Takker for svar! Får man faktura på dette eller kan man betale når man får pakken? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Dhl er kjappe, min brukte to døgn fra Hong Kong til døren hjemme. Første leveringsforsøk var kl 2220 vel og merke :-) Så det blir altså levert på døren? Hvor mye ble det i moms? Moms: 482 + gebyr fra DHL 130 = 612,- tilsammen. Takker for svar! Får man faktura på dette eller kan man betale når man får pakken? Fikk faktura halvannen uke etterpå 1 Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Hvor lønner det seg å kjøpe pebble steel ifra? Den var ikke tilgjengelig på hjemmesiden dems. Og den er vel ikke i salg i norge på en stund? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Tviler på at det lønner seg noen plasser fortiden, det er stor etterspørsel og laaaang kø. Ser at flere av steel klokkene ligger på ebay, til stivere priser en fra pebble selv. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 (endret) Hvor lønner det seg å kjøpe pebble steel ifra? Den var ikke tilgjengelig på hjemmesiden dems. Og den er vel ikke i salg i norge på en stund? Kansje du har en sjangs hos Multicom? http://www.multicom.no/Smartklokker/cat-c/c1000022 edit: det vil nok ikke lønne seg, men du har kansje en sjangs å få den før jul da Endret 1. april 2014 av Complexity Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Har hatt min pebble i en uke nå og er veldig fornøyd! Men "tilbake" tasten må trykkes inn veldig hardt før klokken reagerer. Flere som har merket dette? Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 10. april 2014 Forfatter Del Skrevet 10. april 2014 Det er kanskje litt mer motstand i den en de andre knappene, men det er ikke veldig hardt jeg må trykke... Det er kanskje litt mer motstand i den en de andre knappene, men det er ikke veldig hardt jeg må trykke... Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 10. april 2014 Forfatter Del Skrevet 10. april 2014 For øvrig er jeg storfornøyd med Pebble'en min, det er årets beste investering og kanskje den beste klokken jeg har eid :-) Skjønner ikke de på pebble-forumet som klager over dårlig byggekvalitet, jeg har en klar kvalitetsopplevelse! Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Min kom i dag, storfornøyd så langt! Bruker dere lær eller metallenken? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Min kom i dag, storfornøyd så langt! Bruker dere lær eller metallenken? Brukte lærlenken i noen dager til jeg fikk tid til å tilpasse den andre. Det er veldig enkelt å tilpasse den. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 (endret) Metallenken er mitt førstevalg uten tvil , ser bedre ut, og det er supert enkelt / kjapt å ta av og på klokken, eneste minuset er at den lugger godt i arm hårene til tider. Endret 11. april 2014 av Bendorama Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Har skiftet til metallenken nå, snur meg nok ikke tilbake til lærreimen. Ser bedre ut og føles mer "solid" også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå