Øystein.F. Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Våren er i ferd med å kaste sine solstrålar over oss og ein bunke saftige, nye spel.Feature: Desse spela gler vi oss til i mars Lenke til kommentar
Starfjord Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Kanskje jeg skal vurdere å kjøpe en FFX/2 collector edition, hvis det finnes da? Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Age of Wonders III, ventet en del år på en oppfølger til de gamle spillene. Dark Souls kan jo også bli spennende. 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Mye bra for en hver smak her. Gleder meg spesielt til South Park og Infamous: Second Son. Dark Souls 2 på PC er forresten utsatt. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Blir en god måned med South Park og Dark Souls! Nesten så man må vurdere å ta seg ferieuke fra jobben for hver av disse. 1 Lenke til kommentar
Valaradin Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Kanskje jeg skal vurdere å kjøpe en FFX/2 collector edition, hvis det finnes da? Finnes både Limited Edition og Collector's Edition Lenke til kommentar
Beltzebub Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Når kommer egentlig "Stick of truth"? på steam står det 4 mars, og her 7nde... Lenke til kommentar
Diztar Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Når kommer egentlig "Stick of truth"? på steam står det 4 mars, og her 7nde... På min steam står det den 6 mars! 1 Lenke til kommentar
Stig79 Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 South Park ble vel sensurert? I såfall utgår det for min del. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Konsoll versjonen ble sensurert, ja, men PC versjonen for de fleste steder er ikke sensurert. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Meget bra måned dette blir. Skal ha Infamous Second Son (PS4), Metal Gear Solid V: Ground Zeroes (PS4), Dark Souls 2 (PS3), FFX-X2 HD (PS3), Yoshi's New Island (3DS) og Diablo III Reaper Of Souls (PC-PS4). Bra med varierte spilltyper er det også når man ser hvilke sjangrer disse spillene er. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Har de fått bekreftet dato for Dark Souls 2 på PC nå? Hvis den er like rundt hjørnet så kjøper jeg ikke dobbelt denne gangen. Lenke til kommentar
Beltzebub Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Jeg fikk Preloade Stick of truth i dag, står at det kan spilles om 1d noen timer:) Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Komplett påstår at lanseringsdato for watch Dogs er 15. mars, men jeg vetnåikkeheltjeg. Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Har de fått bekreftet dato for Dark Souls 2 på PC nå? Hvis den er like rundt hjørnet så kjøper jeg ikke dobbelt denne gangen. Dessvere trur jeg dei gjør med vilje og holder denne infoen tilbake til etter konsol lanseringen, det snakk om 1-2 månder men for mi del klarer jeg og vente siden mars er full av spill aleredet;) Lenke til kommentar
Diztar Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 South Park ble vel sensurert? I såfall utgår det for min del. Spillet til PC er ikke sensurert. Konsoll utgivelsene er derimot det. Lenke til kommentar
Zeay Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Gleder meg mest til Sacrifice of the Vaal patchen til Path of exile ! Lenke til kommentar
Exxonsen Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Noen som har et forslag til RTS istedet for Age of Wonders III? Jeg er ikke noen stor fan av TB's.......... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå