Faaensoldemor Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Hei. Jeg har en ferdibygget multicom-PC som har hatt et lite problem siden jeg fikk den, men som jeg aldri har orket å ta tak i. Jeg får ikke koblet til en skjerm via HDMI-porten. Jeg vil koble til to skjermer, men jeg klarer bare å få til en om gangen, og da er det gjennom DVI-porten. Hvis jeg først har på skjermen uten at noe er koblet til står det jo "intet signal", og hvis jeg så kobler til maskinen så forsvinner den meldingen, og blir erstattet av en annen der det står "ikke signal". Altså ikke helt den samme beskjeden. Har prøvd å se på skjerminnstillingene og trykke på "gjenkjenn", men bare den første skjermen dukker opp. Har prøvd å laste ned de nyeste driverne fra nvidia. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Har du prøvd flere typer hdmi-kabler? Jeg hadde et lignende problem hvor det hjalp å bytte kabel. Tror det var at den ene var hdmi 1 komma ettellerannet Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 1. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2014 Jeg har prøvd to forskjellige som jeg vet virker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå