Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

komplett.no. Alltid der jeg kjøper fra :)

 

De har rask leveringstid, god kundeservice og Pick-Up-point om du bor i nærheten av et av lagrene dems (dvs du kan hente delene selv, så fort de er plukket fra lageret).

 

En "PC i deler"-pakke er ganske safe å kjøpe, for en 1.gangs PC:
https://www.komplett.no/search?bn=10293&category=10293_PC+i+deler%2Foppgradering&q=*%3A*&subcategory=10301_PC+i+deler+-+Intel&subcategory=10643_PC+i+deler+-+AMD

 

Å bygge PC er enklere enn du tror. Litt som å bygge LEGO egentlig, så bare kjør på :wee:

 

PS:

Hvis du har et bestemt budsjett så husk at du må kjøpe tastatur, mus, skjerm og høytalere i tillegg!

Endret av Scopperloit
Lenke til kommentar

 

Her har du en bra liste med alt du trenger, du kan også investere 500 kr i en SSD, det annbefaler jeg sterkt.

 

https://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1360652&su=2FBB1F42-45EB-41A1-B976-6C809233F979

Tror du jeg burde gå for denne der?

 

Visst jeg ikke mente d var en bra liste hadde jeg ikke tatt meg tid til å sette den sammen å anbefale den så JA go for it :)

 

Masse bra kvalitets komponenter til en billig penge.

Endret av Satyrion
Lenke til kommentar

 

Ok, Tusentakk! Men processoren har bare 3.1 GHz er ikke det litt dårlig? bare lurer.

Det er nok i massevis, høy klokke frekvens har ikke så mye å si.

 

Ok, jeg gleder meg til dette! Blir min første gang jeg bygger min egen pc :wee:

Lenke til kommentar

 

 

Ok, Tusentakk! Men processoren har bare 3.1 GHz er ikke det litt dårlig? bare lurer.

Det er nok i massevis, høy klokke frekvens har ikke så mye å si.

 

Er det mulig å putte på casemods? Led lights

 

Ja, selv har jeg ram med led lys, lydkort med led lys og 3 vifter med led lys i mitt kabinett :)

 

Vet ikke akkurat så my om det, men jeg kjøpte bare noen ekstra 120mm vifter med led lys.

Lenke til kommentar

 

 

 

Ok, Tusentakk! Men processoren har bare 3.1 GHz er ikke det litt dårlig? bare lurer.

Det er nok i massevis, høy klokke frekvens har ikke så mye å si.

 

Er det mulig å putte på casemods? Led lights

 

Ja, selv har jeg ram med led lys, lydkort med led lys og 3 vifter med led lys i mitt kabinett :)

 

Vet ikke akkurat så my om det, men jeg kjøpte bare noen ekstra 120mm vifter med led lys.

 

Ok :), men vil den pcn dra mange tunge spill ? som f.eks black flag, bf4 osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...