Maren95 Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 (endret) Jeg har laget meg en blogg der jeg skriver om mitt liv. For jeg er ei jente som sliter mye med psykiske problemer. Og på denne bloggen skriver jeg om dette og andre temaer som jeg synes er viktig! vil gjerne fortelle historien min og mitt største ønske er å kunne hjelpe andre som har det slik så håper dere vil ta en tur inn og kanskje dele. Oppdateres daglig. Endret 1. mars 2014 av Latias Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Så bra. Jeg skal sjekke ut bloggen din! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Hei, tok en kjapp titt på bloggen din, og mente å se at den kan være interessant, men jeg må nesten få litt tid på meg, så skal jeg lese litt grundigere, og kanskje gi noen innspill og personlige vurderinger. Men det jeg allerede kan si, er at jeg synes om måten du nærmer deg temaet, og at du virker å være "hel ved". ittno er så skummelt som å vise sitt sanne ansikt .. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Det er ikke ønskelig at folk lager tråder for å reklamere for egen blogg/nettside på den måten. Du er hjertelig velkommen til å opprette en tråd der du deler tankene dine, men vennligst gjør dette uten å reklamere for egen blogg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg