bleidd Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Ja, 24 oktober kommer de igjen, denne gangen på Rockefeller. De skal spille sammen med to andre band, Amorphis + Godhead. Gikk glipp av dem på John Dee nå i februar, men fikk med meg konserten i mai 2001 samme sted, og det var knallbra! Anbefaler alle som liker litt mørk og dyster, men likevel melodiøs "hard"rock å få med seg dette. Sjekk ut www.paradiselost.co.uk hvis du aldri har hørt om dem. Blant de siste schlägerne deres er f.eks låtene Mouth, Fader og Pray Nightfall som ofte ligger på Kazaa. Lenke til kommentar
svennand Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 dette kaller jeg oppfordring til nedlasting av kopibeskyttet musikk! kazaasmaaza. Admin er blitt varslet!!! dessuten er ikke paradise lost sååå veldig bra dra heller på metallica konsert Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Har bare en CD av Paradise lost som heter "SHADES of GODS" fra 1992 og det ER noe av det bedre jeg har hørt i denne stilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå