Smedsrud Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Ikke alt selskapet tar i blir til gull.Visste du at Apple har laget kamera og spillkonsoller? (Ekstra) Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Da må folk skjønne at vi som er ordentlig voksne, og gjennom åra har brent av mange 10.000 -lapper i datautstyr er noe skeptisk til hele eplebutikken. 2 Lenke til kommentar
Svar Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Da må folk skjønne at vi som er ordentlig voksne, og gjennom åra har brent av mange 10.000 -lapper i datautstyr er noe skeptisk til hele eplebutikken. Ja det var jo kommentar med innsikt.Selv foretrekker jeg OSX over Windows, da OSX gjør det jeg trenger bedre enn Windows. Nettverket mitt er foresten ikke bare Apple, har prøvd, fungerte ikke. Så her er det OSX på klient, Linux på server (Synology), Linux på HTPC (OpenELEC), Sonos på lydstreaming (aner ikke hva det er i bunnen), og hadde jeg hatt brukt for domenekontroller hadde det nok blitt Windows. Det ble laget mye rart under Pepsi sjefen, en av tingene SJ gjorde da han kom tilbake til makta var å stenge ned all konseptutvikling. Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Ikke lett å lage produkter i dag. Enten er de for dårlige selv om prisen er lav, eller at de er gode nok, men har altfor høy pris. Det gjelder å finne en balanse om hva folk er villig til å betale for å hva dem vil ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå