arthon Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 ok, da kan vi bare konstatere at overgrep begått av ukrainske styrker, avfeier du med "russisk propaganda" Du som påstår å være så systemkritisk og stadig hevder at vestlige nyheter er propaganda er forunderlig lite kritisk til den Russiske propaganda maskinen som faktisk er organisert gjennom et Russisk statlig propaganda ministerie. Hvis du enda ikke har skjønt hvor ofte Russisk TV arrangerer hendelser for å få bilder for å underbygge sine propaganda løgner så har du ikke fulgt med i denne tråden. De 60 pro-russiske demonstrantene som ble henholdsvis skutt og brent til døde i Odessa-massakren var da i dine øyne også "russisk propaganda" osv. osv. Som vanlig prøver du deg med å komme med "gammalt oppgulp" som repeterer Russisk propaganda som en papegøye fordi du ikke har egentlig har noe å komme med. Det har vært publisert både Ukrainske og internationale konklusjoner på etterforskningen av hendelsen i Odessa - ingen var særlig interresert i dem fordi de ikke underbygget hvordan den Russiske propagandaen hadde fremstilt den. Konklusjonen i kort var at de som døde gjorde det pga. røykforgiftning fra brannen i inngangspartiet som de selv hadde barrikadert med tre møbler. Da brannen var et faktum fikk de panikk og prøvde å forsere barrikadene i stedet for å ta seg opp i bygningen vekk fra røyken. Det ble også konkludert at alle med skuddskader hadde fått dem fra folk inne i bygningen som skjøt mot de som var i ferd med å redde seg ut av bygningen. Men jeg regner med at ingenting av dette interesserer deg siden du aldri tar til deg fakta. Hvis du hadde vært interessert i de faktiske forhold så hadde du funnet rapportene fra hendelsen i Odessa. Forøvrig har jeg ikke engang anstrengt meg for å finne YT eksempler på overgrep begått av Kiev for å imøtegå det "lykkeland-bildet du forsøker å tegne om forholdene ute i regionene, da alle som er genuint interessert, kan søke det opp selv. Jeg prøver ikke å tegne et lykkeland bilde - det er begrenset hvor mye jeg kan poste her i dette forum. Hvis du tror denne tråden gir et fullt bilde av situasjonen i Ukraina så er du ganske dum. Men du har full mulighet til å følge samme informasjon kildene som meg - hver eneste Twitter post har en link så du kan følge de samme kontoene. Du viser jo aldri at du er interessert i fakta så å minne deg om det er vel fåfengt. Hva som skjer i Ukraina er enkelt - Russiske myndigheter har over flere år skapt væpnede grupper som skal kalle seg "separatister" og kreve noen vagt om politisk reform. (kan stadfestes helt tilbake til 2009) Dette gjør de med våpen i hånden - angriper de legale myndigheter i landet - dreper, raner, kidnapper, torturer og voldtar befolkningen. Alt dette for at Putin skal få oppfylt sin drøm om å overta en del av Ukraina som han kaller "nyerussland". Hva som er nytt med et så gammelt begrep er jo uvisst - men pro-Russiske Ukrainere er bare brikker og nyttige idioter i dette spillet og vil (hvis Putin får viljen sin) ikke ha noe de skulle sagt i dette "nye landet" akkurat som det er i Russland i dag. 3 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Er det forresten ikke typisk, -kjennetegnet på puppet-regimer som er kommet til makten via regime-change, styrt fra utlandet, er at de nye lederne alltid har livvakter fra Black Water osv. Det samme er gjenkjennelig fra andre konflikter/land, Iraq, Afghanistan, etc. der gutteklubben-grei (Nato-USA) har vært å ommøblert på styre & stell. Livvakter fra brittiske AEGIS DEFENSE SERVICES, president Poroshenko 1 Lenke til kommentar
arthon Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 (endret) Er det forresten ikke typisk, -kjennetegnet på puppet-regimer som er kommet til makten via regime-change, styrt fra utlandet, er at de nye lederne alltid har livvakter fra Black Water osv. Det samme er gjenkjennelig fra andre konflikter/land, Iraq, Afghanistan, etc. der gutteklubben-grei (Nato-USA) har vært å ommøblert på styre & stell. Livvakter fra brittiske AEGIS DEFENSE SERVICES, president Poroshenko Ingen har ført noe bevis for at dette er sikkerhetsvakter fra internasjonale private sikkerhetselskaper en caps er ikke noe bevis. Men det er ganske smart av Petro Poroshenko hvis han faktisk leier bodyguards fra et internasjonale sikkerhets firma. Dermed så tar han ikke de mest erfarne ressurser fra den Ukrainske hær, samtidig unngår han å risikere å bli beskyttet av Ukrainske tjenestemenn som han ikke kjenner lojaliteten til og kan risikere at de er infiltrert av Russisk vennlige agenter. Det er ikke alle som har den samme konspiratorisk paranoide verdensbildet som deg og som er opphengt i "elsker å hate Amerika". Det er på tide at du med din uforbeholdne og ukritiske støtte til Putin fascistene toner flagget politisk. Dette er deltagerne på konferansen om "nyerussland" på Krim nå i helgen. Jeg poste dette i går - trenger en gjentagelse; Russia to create antifascist committee with Nazis and fascists https://www.facebook.com/photo.php?fbid=761353280573150 Dette er Putins største støttespillere i Europa - hvis du støtter Putins fremferd i Ukraina så støtter du også disse anti-demokratiske gruppene og er dermed regnet som en av dem. Endret 31. august 2014 av arthon 2 Lenke til kommentar
Agandaur99 Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 (endret) Nye oppdateringer fra war news: http://warnewsupdates.blogspot.no/2014/08/russian-president-putin-urges-ukraine.html http://warnewsupdates.blogspot.no/2014/08/russia-and-ukraine-exchange-prisoners.html http://warnewsupdates.blogspot.no/2014/08/ukraine-president-poroshenko-believes.html Endret 31. august 2014 av Agandaur99 1 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Dette er Putins største støttespillere i Europa - hvis du støtter Putins fremferd i Ukraina så støtter du også disse anti-demokratiske gruppene og er dermed regnet som en av dem. Jeg støtter først og fremst den russisk-språklige sivilbefolkningens rettigheter som ikke uten videre godtar et USA-finansiert kupp (USA har brukt 400 millioner dollar i Ukraina til regime-change) for å styrte en lovlig valgt president, og deres rett til å ikke bli hunset med. 1 Lenke til kommentar
Agandaur99 Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 (endret) Dette er Putins største støttespillere i Europa - hvis du støtter Putins fremferd i Ukraina så støtter du også disse anti-demokratiske gruppene og er dermed regnet som en av dem. Jeg støtter først og fremst den russisk-språklige sivilbefolkningens rettigheter som ikke uten videre godtar et USA-finansiert kupp (USA har brukt 400 millioner dollar i Ukraina til regime-change) for å styrte en lovlig valgt president, og deres rett til å ikke bli hunset med. Der er vi enige. Foresten her er Voice of Sevastopol: http://en.voicesevas.ru/ . Det er en pro-Russisk avis som viser ting fullstendig i demmes perspektiv. Eng grei nok skilde på noen av planene til pro-Russerene men de har jo sin propaganda. ps Forfatteren er en kommunist som missliker Putin men støtter Russland i denne saken. Endret 31. august 2014 av Agandaur99 1 Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Dette er Putins største støttespillere i Europa - hvis du støtter Putins fremferd i Ukraina så støtter du også disse anti-demokratiske gruppene og er dermed regnet som en av dem. Jeg støtter først og fremst den russisk-språklige sivilbefolkningens rettigheter som ikke uten videre godtar et USA-finansiert kupp (USA har brukt 400 millioner dollar i Ukraina til regime-change) for å styrte en lovlig valgt president, og deres rett til å ikke bli hunset med. Der er vi enige. Foresten her er Voice of Sevastopol: http://en.voicesevas.ru/ . Det er en pro-Russisk avis som viser ting fullstendig i demmes perspektiv. Eng grei nok skilde på noen av planene til pro-Russerene men de har jo sin propaganda. ps Forfatteren er en kommunist som missliker Putin men støtter Russland i denne saken. Jeg har bare en ting å si og det er at dette bildet dere tegner og påstandene dere kommer med er så langt fra virkeligheten som det går an å bli. 2 Lenke til kommentar
Agandaur99 Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 (endret) Jeg har bare en ting å si og det er at dette bildet dere tegner og påstandene dere kommer med er så langt fra virkeligheten som det går an å bli. Dette er Putins største støttespillere i Europa - hvis du støtter Putins fremferd i Ukraina så støtter du også disse anti-demokratiske gruppene og er dermed regnet som en av dem. Jeg støtter først og fremst den russisk-språklige sivilbefolkningens rettigheter som ikke uten videre godtar et USA-finansiert kupp (USA har brukt 400 millioner dollar i Ukraina til regime-change) for å styrte en lovlig valgt president, og deres rett til å ikke bli hunset med. Der er vi enige. Foresten her er Voice of Sevastopol: http://en.voicesevas.ru/ . Det er en pro-Russisk avis som viser ting fullstendig i demmes perspektiv. Eng grei nok skilde på noen av planene til pro-Russerene men de har jo sin propaganda. ps Forfatteren er en kommunist som missliker Putin men støtter Russland i denne saken. Delte bare en pro-Russisk skilde for å balansere informasjonen litt. Holder meg for det meste til war news, jeg ville vise Mr,M Voice of Sevastopol. Vet de har mye propaganda som foreksempel at de kaller det nåværende regimet en junta, noe som ikke er sant. Men de dekker seperatistenes oppfatning av siturasjonen. Endret 31. august 2014 av Agandaur99 1 Lenke til kommentar
arthon Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 (endret) Prøver selv å balansenere informasjonen, så kommer nok til å poste mere fra war news, en ganske nøyral skilde, siden Arthon poster bare fra den Ukrainske siden. Han er som tidligere sagt bare en synser uten noen kontakter i Ukraina. Du får mer og bedre informasjon hvis du følger alle linker og leser alle artikler som jeg poster her. -------- En fin oppsummering på hvor mye den Ukrainske hæren sliter. Det er ikke akkurat noen nyhet - Ukrainske hær har slitt fra dag 1 - de har måttet bygge opp en hær som var nærmest på nivået av "ikke eksisterende" etter at den forrige presidenten hadde gjort det han kunne for å ødelegge den. Dette gjorde han for å lette Russlands invasjon som har vært planlagt i mange år. Virker på meg ved første øyekast at kildene til war news er i hvertfall noe det samme som arthon benytter. Han bruker og følger helt sikkert de samme kildene som jeg poster her og som alle som leser denne tråden kan følge - alle Tweets har klikkbare linker til Twitter kontoene. Dette var jo litt morsomt da. http://warnewsupdates.blogspot.no/ 28 Volunteer Soldiers Trapped In Ukrainian Town By Separatists Escape, Officials Say -- Washington PostMARIUPOL, Ukraine — A group of Ukrainian volunteer soldiers managed to escape Saturday from Ilovaysk, a southeastern town that has been besieged by pro-Russian separatists for almost a week, Ukrainian officials said. Snippet........ Han er ikke spesielt godt informert og hans gjenngivelse er både full av feil og naiv i forhold til det som er en stor tragedie utløst av et indre politisk maktspill i Ukraina mellom de frivillige bataljonene som har utført de farligste oppdragene - hatt mest sire og fremgang i konflikten - men er blitt lurt i en felle og med vilje sviktet og forrådt av generalstaben i den Ukrainske hær med håp om at de skal bli utslettet. Jeg nevnte dette allerede for noen dager siden.........se datoen.... Det er ikke mye å melde om strategiske utviklinger i kamphandlinger i dag - merkelig nok ser det ikke ut som om Ukrainske styrker prøver å engasjere den Russiske hæren syd i Ukraina......... + - en tragisk gående utvikling full av svik og løgn både fra Ukrainske generalstab og Russiske styrker angående de frivillige bataljonene har fremdeles ikke fått noen bekreftet utgang.......håper på det beste for morgendagen.............. >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< Jeg har ikke postet mer om det enda fordi alle tapstallene, antalle som er tatt til fange og hvor mange kom seg ut ikke er bekreftet enda. Men dette gjelder mange flere enn de 200 som warblogs fyren nevner og mange fler enn 28 kom seg ut. Det er også ubekreftete meldinger om at mer enn 500 døde bare i løpet av et par døgn og at sårete ble regelrett henrettet - Men ikke noe er endelig bekreftet. Uten disse frivillig bataljonene som først engasjerte seg i direkte kamp hadde den Urainske hær tapt for lenge siden - all ære til de frivillig bataljonene. >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<<<<< For dem som ikke har skjønt at man kan følge de samme kildene som jeg bruker og er frie til å gjøre et annet utvalg; Det er 2 hovedkilder til det meste av Twitter meldinger jeg poster her. Nr 1. @lennutrajektoor fra Estland - snakker Russisk - har gode kilder på bakken i Ukraina, inkudert noen av de som kjemper i frivillig bataljonene. Han tiltrekker seg også flest fakta resurser, diskusjoner og re-tweets - følges av internasjonale myndigheter. Han kan vær en en "hothead" noen ganger og litt hysterisk men kildene hans er upåklagelige. For dem som er interessert i f.eks. utviklingen til disse frivillig bataljonene som ble omringet i Illiovansk og sviktet av Ukrainske hær så er det bare å følge twitter kontoen hans noen dager tilbake så ser man hele utviklingen. Han har også den største samling og regelmessig re-tweets om Russiske soldater som er aktive i Ukraina - og mye om alt det Russiske militærutstyret som er i bruk av Terroristene. Nr 2. ConflictReporter @MiddleEast_BRK - Jeg tror han er i Tyskland - følger Ukraina tett med gode kilder - følger også Syria. Har vært litt ujevn i det siste fordi han har vært på familie ferie i Spania. Omtrent like god kilde som @lennutrajektoor. Disse to overlapper hverandre og gir et bredt bilde av krigen fra litt forskjellige vinkler. Nr 3. Giuseppe Stilo @GiuseppeStilo3 - Italiensk - Jeg tror han er pensjonert journalist, men ikke sikker. Han Twitter ikke så mye selv - Denne kontoen er best fordi han er veldig god på Re-Tweets fra andre kontoer - dermed så blir det en lett oversikt over den daglige utviklingen uten å måtte lese seg igjennom mange kontoer. Jeg følger også et titalls andre kontoer gjennom dagen - alle blir jevnlig postet her. Endret 31. august 2014 av arthon 2 Lenke til kommentar
arthon Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Historien gjentar seg.........samme metoder..........samme svake reaksjon fra Europeiske politikere............enda et folk som bare ønsker fred som blir ofret for ego, maktbegjær og profitt......... NATOSource @NATOSource · 58m 75 years ago today, a dictator invaded his neighbor & began WWII. http://news.bbc.co.uk/onthisday/hi/dates/stories/september/1/newsid_3506000/3506335.stm … #Poland #Russia #Ukraine 1 Lenke til kommentar
arthon Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 (endret) Noe brenner i havet utenfor Mariupol.................Russland angriper den Ukrainske marine? Хуёвый Харьков @xyevii_kharkov · 21m По поводу Мариуполя похоже правда LINK til Videoer her - meldes at jetfly skyter mot skip; http://inforesist.org/ochevidcy-pod-mariupolem-podbit-ukrainskij-voennyj-kater/ Endret 31. august 2014 av arthon 1 Lenke til kommentar
arthon Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Jeg vil også minne om at http://liveuamap.com/e/2014/31-august-russian-journalist-our-soldiers-in-donetsk-we-are?ll=48.01151577579996;37.80532836914098&zoom=8# gir en lettfattelig oppdatering på hendelser gjennom dagen - husk at linken må oppdateres til riktig dato nederst på siden. 1 Lenke til kommentar
arthon Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Ukraine Reporter @StateOfUkraine · 2h #Ukraine commissar Lt. Col. Vladimir Moskovka died during demonstration torture by #Russia|n proxies in #Snizhne http://www.mil.gov.ua/news/2014/08/31/u-snizhnomu-teroristi-zakatuvali-vijskovogo-komisara-amvrosiivskogo-rajonnogo-vijskovogo-komisariatu-pidpolkovnika-volodimira-moskovku/ … Mer; http://www.pravda.com.ua/news/2014/08/31/7036327/ marqs @MarQs__ · 2h BREAKING #Russia has carried out airstrike at #Ukraine Armed forces near #Schastya & shelled with #Grad BM-21 http://informator.lg.ua/?p=26979#.VAMS9eX8WjI.vk … 1 Lenke til kommentar
arthon Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Novorossya den nye slavestaten........................ Dette er folk fra frivillig bataljonene som måtte overgi seg i Illovansk da de ble sviktet av den Ukrainske hær........nå er de torturofre for terroristen. Den Russiske hær 31st bataljon VDV var de som egentlig nedkjempet dem (sammen med noen av disse terroristene) og den Russiske kommandanten som forhandlet overgivelsen - men de Russiske troppene holder seg alltid ute av synsfeltet når det er video kameraer på besøk. Twitter teksten referer til den Russiske troppen som ble tatt tilfange her om dagen og som nå er tilbake i Russland - Ukrainske POW er ikke så heldige. Ukrainian Updates @Ukroblogger · 5h https://www.#Russian POWs released, #Ukrainian POWs humiliated. #Ukraine #Russia http://youtu.be/9nP_Y9yvbcw http://youtu.be/WJT0MiJOPzA 1 Lenke til kommentar
Agandaur99 Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Prøver selv å balansenere informasjonen, så kommer nok til å poste mere fra war news, en ganske nøyral skilde, siden Arthon poster bare fra den Ukrainske siden. Han er som tidligere sagt bare en synser uten noen kontakter i Ukraina. Du får mer og bedre informasjon hvis du følger alle linker og leser alle artikler som jeg poster her. ---------- Han er ingen synser, beklager men han har familie og venner der. Det har han nevnt siden Maidan demonstrasjonene. Han bruker ikke sosiale medier så mye siden de er veldig uberegnlige. Hvis du tror han er dårlig informert så kan du gjerne ta en diskusjon med han om Ukraina krisen. Det ville vært spennende å lese. -------- En fin oppsummering på hvor mye den Ukrainske hæren sliter. Det er ikke akkurat noen nyhet - Ukrainske hær har slitt fra dag 1 - de har måttet bygge opp en hær som var nærmest på nivået av "ikke eksisterende" etter at den forrige presidenten hadde gjort det han kunne for å ødelegge den. Dette gjorde han for å lette Russlands invasjon som har vært planlagt i mange år. Virker på meg ved første øyekast at kildene til war news er i hvertfall noe det samme som arthon benytter. Han bruker og følger helt sikkert de samme kildene som jeg poster her og som alle som leser denne tråden kan følge - alle Tweets har klikkbare linker til Twitter kontoene. ------------- Du kan spørre war news, han har et kommentar felt, så hvis du lurer på hvilke skilder han bruker spør han. Dette var jo litt morsomt da. http://warnewsupdates.blogspot.no/ 28 Volunteer Soldiers Trapped In Ukrainian Town By Separatists Escape, Officials Say -- Washington PostMARIUPOL, Ukraine — A group of Ukrainian volunteer soldiers managed to escape Saturday from Ilovaysk, a southeastern town that has been besieged by pro-Russian separatists for almost a week, Ukrainian officials said. Snippet........ Han er ikke spesielt godt informert og hans gjenngivelse er både full av feil og naiv i forhold til det som er en stor tragedie utløst av et indre politisk maktspill i Ukraina mellom de frivillige bataljonene som har utført de farligste oppdragene - hatt mest sire og fremgang i konflikten - men er blitt lurt i en felle og med vilje sviktet og forrådt av generalstaben i den Ukrainske hær med håp om at de skal bli utslettet. Jeg nevnte dette allerede for noen dager siden.........se datoen.... Det er ikke mye å melde om strategiske utviklinger i kamphandlinger i dag - merkelig nok ser det ikke ut som om Ukrainske styrker prøver å engasjere den Russiske hæren syd i Ukraina......... + - en tragisk gående utvikling full av svik og løgn både fra Ukrainske generalstab og Russiske styrker angående de frivillige bataljonene har fremdeles ikke fått noen bekreftet utgang.......håper på det beste for morgendagen.............. >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< Jeg har ikke postet mer om det enda fordi alle tapstallene, antalle som er tatt til fange og hvor mange kom seg ut ikke er bekreftet enda. Men dette gjelder mange flere enn de 200 som warblogs fyren nevner og mange fler enn 28 kom seg ut. Det er også ubekreftete meldinger om at mer enn 500 døde bare i løpet av et par døgn og at sårete ble regelrett henrettet - Men ikke noe er endelig bekreftet. Uten disse frivillig bataljonene som først engasjerte seg i direkte kamp hadde den Urainske hær tapt for lenge siden - all ære til de frivillig bataljonene. ------ Her er en post fra war news om de friviligge batalionene: http://warnewsupdates.blogspot.no/2014/08/ukrainian-volunteer-battalions-are-now.html Hvis du lurer på noen bare spør han. >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<<<<< For dem som ikke har skjønt at man kan følge de samme kildene som jeg bruker og er frie til å gjøre et annet utvalg; Det er 2 hovedkilder til det meste av Twitter meldinger jeg poster her. Nr 1. @lennutrajektoor fra Estland - snakker Russisk - har gode kilder på bakken i Ukraina, inkudert noen av de som kjemper i frivillig bataljonene. Han tiltrekker seg også flest fakta resurser, diskusjoner og re-tweets - følges av internasjonale myndigheter. Han kan vær en en "hothead" noen ganger og litt hysterisk men kildene hans er upåklagelige. For dem som er interessert i f.eks. utviklingen til disse frivillig bataljonene som ble omringet i Illiovansk og sviktet av Ukrainske hær så er det bare å følge twitter kontoen hans noen dager tilbake så ser man hele utviklingen. Han har også den største samling og regelmessig re-tweets om Russiske soldater som er aktive i Ukraina - og mye om alt det Russiske militærutstyret som er i bruk av Terroristene. Nr 2. ConflictReporter @MiddleEast_BRK - Jeg tror han er i Tyskland - følger Ukraina tett med gode kilder - følger også Syria. Har vært litt ujevn i det siste fordi han har vært på familie ferie i Spania. Omtrent like god kilde som @lennutrajektoor. Disse to overlapper hverandre og gir et bredt bilde av krigen fra litt forskjellige vinkler. Nr 3. Giuseppe Stilo @GiuseppeStilo3 - Italiensk - Jeg tror han er pensjonert journalist, men ikke sikker. Han Twitter ikke så mye selv - Denne kontoen er best fordi han er veldig god på Re-Tweets fra andre kontoer - dermed så blir det en lett oversikt over den daglige utviklingen uten å måtte lese seg igjennom mange kontoer. Jeg følger også et titalls andre kontoer gjennom dagen - alle blir jevnlig postet her. ---------- Anbefaler deg til å være skeptisk til informajson fra Russike og Ukrainske sosiale medier, begge sider bruker veldig mye propaganda. 1 Lenke til kommentar
arthon Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Anbefaler deg til å være skeptisk til informajson fra Russike og Ukrainske sosiale medier, begge sider bruker veldig mye propaganda. Lenke til kommentar
Agandaur99 Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 (endret) Anbefaler deg til å være skeptisk til informajson fra Russike og Ukrainske sosiale medier, begge sider bruker veldig mye propaganda. Det sier fyren som linker til veldig mye pro-Ukrainsk propangda. Litt om Azov battalionen sikker snille frivlige : http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/ukraine/11025137/Ukraine-crisis-the-neo-Nazi-brigade-fighting-pro-Russian-separatists.html http://america.aljazeera.com/articles/2014/7/24/ukraine-azov-battalion.html http://www.bbc.com/news/world-europe-28329329 http://www.eurasianet.org/node/69401 Edit: Det jeg mente med sosiale medier er at man bør være skeptiske til pro-Ukrainske og pro-Russiske propaganda inlegg på facebook og twitter. Bruker ikke twitter som en skilde Siden det er så mye propaganda der. Endret 31. august 2014 av Agandaur99 1 Lenke til kommentar
arthon Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Fascister og ny-Nazister foren eder................... BuzzFeed; American White Nationalists To Hold Conference With Russian And European Far RightThe fringes of the U.S. conservative movement build bridges with their counterparts on the other side of the Atlantic. Russisk super-Fascist er en selvfølgelig hedersgjest................ Lenke til kommentar
Agandaur99 Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 (endret) Fascister og ny-Nazister foren eder................... BuzzFeed; American White Nationalists To Hold Conference With Russian And European Far Right The fringes of the U.S. conservative movement build bridges with their counterparts on the other side of the Atlantic. Russisk super-Fascist er en selvfølgelig hedersgjest................ Merkelig: http://www.reuters.com/article/2014/05/05/us-russia-putin-nazi-law-idUSBREA440IV20140505 Foresten hvorfor er det bare Ukrainske Ukrianske aviser og denne her du linket til som skriver om dette? Hvis dette er sant så hvorfor er dette ikke i, The guardian, BBC, Fox news, Vg, Dagbladet osv? Ps har du stilt spørsmål til war news ennå? Det ville vært spennede å se en diskusjon mellom deg å han. Siden du mener han er en synser og ikke forstår siturasjonen, kan du ikke prate med han også kan han enten bekrefte eller avkrefte dine påstander? Endret 31. august 2014 av Agandaur99 1 Lenke til kommentar
arthon Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Anbefaler deg til å være skeptisk til informajson fra Russike og Ukrainske sosiale medier, begge sider bruker veldig mye propaganda. Det sier fyren som linker til veldig mye pro-Ukrainsk propangda. Litt om Azov battalionen sikker snille frivlige : http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/ukraine/11025137/Ukraine-crisis-the-neo-Nazi-brigade-fighting-pro-Russian-separatists.html http://america.aljazeera.com/articles/2014/7/24/ukraine-azov-battalion.html http://www.bbc.com/news/world-europe-28329329 http://america.aljazeera.com/articles/2014/7/24/ukraine-azov-battalion.html Jeg fraber meg å bli belært og patroniserende av en erklært ukritisk tilhenger av Putin fascismen. En gang for lenge siden var det noen som sa; "Fremtidens fascister vil fremstille seg som anti-Fascister". Det var vel deg det ble siktet til? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå