Sakris Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 JoachimR: leste du i det hele tatt posten min? Og som jeg sa, viss du da ikke fortsatt skjønnte det så synes jeg synd på deg, for jeg tror man er nødt til å ha HELE 80 i IQ for å skjønne posten min! Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Du synes det fortsatt er galt? Neida, slettes ikke. Kan ikke du oppgi ditt fulle navn, samt navnet paa din fars investorfirma, saa kan jo jeg sende ut noen brev til din fars kunder paa dine vegne. Du maa gjerne gi meg disse opplysningene paa PM. Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Å ja, så det er helt galt av USAs soldater eller USA for den saks skyld å gjøre litt "propaganda" men alle propagandaen i avisene, den er helt greit? You know, hele "hengemyr-humanitær-katastrofe-alt-suger" propagandaen som vi leser om hver eneste dag? Er det rart at noen i USA prøver å klekke gjennom dette? Ingen vil høre på alt det positive som har blitt gjort. For alt dere vet, så er alt i de brevene helt sant... Vi hører ikke om alle skolene som har blitt gjennoppbygd og startet, at strømkapasiteten er nå bedre enn den var før krigen, at landet er for det meste rolig med noen få farlige punkter (aka Baghdad område spesielt). Igjen ser vi en dobbelt-moral fremragende ja... Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 http://www.cnn.com/SPECIALS/2003/iraq/war....cker/index.html Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 http://www.cnn.com/SPECIALS/2003/iraq/war.tracker/index.html Og hensikten med denne linken var... Lenke til kommentar
mandela Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 at vi skal se på nrk1 i kveld kl.2310 (dok. om cia, del 3) Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Daeven! *loepe og skru paa idiotboksen* Lenke til kommentar
iDude Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Å ja, så det er helt galt av USAs soldater eller USA for den saks skyld å gjøre litt "propaganda" men alle propagandaen i avisene, den er helt greit? You know, hele "hengemyr-humanitær-katastrofe-alt-suger" propagandaen som vi leser om hver eneste dag? Er det rart at noen i USA prøver å klekke gjennom dette? Alvorlig tilfelle av teflon-hjerne... Skremmende.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå