Gå til innhold

Halvt år siden US inntok Baghdad

Anbefalte innlegg

Russland, tidligere communist stat hvor president Putin er i ferd med å ta over pressen i landet... hmmm..  

Frankrike, president Chirac er ansvarlig for å ha gitt atom-teknologi til Irak, Israel, og flere, samt at han er siktet for korrupsjon fra når han var borgermester av Paris (?) men han fikk kongressen til å gi han immunitet... akkurat som Silvio Berlusconi i Italia...  

Tyskland dolter bare etter Frankrike siden de to er bundet til hverandre pga EU, for det er de som skapte EU og Euro og alt det der, og de gjør alt som må gjøres siden de er naboer og har felles interesser...  

FN resolusjon 1284 skapte UNMOVIC, den nye inspektør gruppen som ble brukt i Irak i år. Gjett hvem som ikke stemte ja for den... Frankrike og Russland.  

Hvis ikke det hadde vært for USA, så hadde det ikke blitt inspeksjoner en gang!!! Frankrike og Russland er likegyldig om hva som skjer med Irak, så lenge de kunne snart få sanksjonene løftet for å tjene på sine oljefelt kontrakter med Saddam!  

De var ikke med på å etablere inspektørene en gang!!  

Og så nå i Mars sier de "gi inspektørene mer tid" JA, DERE VAR JO IKKE MED PÅ Å ETABLERE DE ENGANG!!  

Leste du i det hele tatt posten min som var før din her? Isåfall vil du nemlig se dette:

Du understreket nettop mitt argument om at du fremstiller Frankrike/Russland/Tyskland som at de er onder og at de ville la Saddam beholde makta, og alt dette fordi de gikk imot USA! :lol:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-23990

De ville la Saddam beholde makta.

Sier hvem? Tror du virkelig det var derfor de ikke ville gå til krig? NÅ bør du kjøss meg skjerpe språkbruken/påstandene dine!

1. De stemte ikke ja for å innføre inspeksjoner i 1999.

2. I 1999 ville de heve sanksjoner mot Irak.

3. De hadde oljefelt kontrakter med Saddam, bare gyldig med han.

4. Saddam skyldte de ca. $8milliarder hver for ting fra 80-tallet.

5. Med Saddam hadde de monopol på oljen og holdt USA utenfor.

Nei, ser ingen grunn til at de ville ha han sittende der nei... :roll:

Lenke til kommentar

1. De stemte ikke ja for å innføre inspeksjoner i 1999.

2. I 1999 ville de heve sanksjoner mot Irak.

3. De hadde oljefelt kontrakter med Saddam, bare gyldig med han.

4. Saddam skyldte de ca. $8milliarder hver for ting fra 80-tallet.

5. Med Saddam hadde de monopol på oljen og holdt USA utenfor.

Nei, ser ingen grunn til at de ville ha han sittende der nei... :roll:

Disse "faktaopplysningene" tilsier ikke at de villa at Saddam skulle få beholde makta din arrogante, lamme fa.en! Men pga disse opplysningene så skriker du ut at det er derfor de vil la ham beholde makta osv osv bla bla bla....

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990

Disse "faktaopplysningene" tilsier ikke at de villa at Saddam skulle få beholde makta din arrogante, lamme fa.en! Men pga disse opplysningene så skriker du ut at det er derfor de vil la ham beholde makta osv osv bla bla bla....

Nei, hva sier de til DEG da?

Går det virkelig an å være så blind?

Lenke til kommentar

Gjør ikke alle selspaer det?

jeg er Kommunikasjonsdirektør i min fars invest-firma. Tror du ikke det er vanlig å sende ut standard-brev?

Tror dupå det om du får et brev med underskriften til Adm. Dir i strøm-levrandøren din? Nei. Jeg er nok for dum til se problemet jeg. Kan du forsøke å forklare videre?

Lenke til kommentar
HVEM GA IRAK BOIKOTT? HVEM ÖDLA IRAK SIN INFRASTRUKUTUR? HVEM BOMBET IRAK 3GANGER TILBAKE TIL STEINALDEREN?

Nå var jo dette den mest presisjonsrettede krigen som noensinne er ført da. Se litt lenger enn din egen nestetipp.

Jeg så begynnelsen på "shock and awe" direkte, og det vakte blannede føleleser i meg.

På den ene siden tenkte jeg "Tror virkelig Saddam at han kan stå imot dette?" og dermed starten på en kortvarig krig.

På den andre siden tenkte jeg "Synd på de som oppholdt seg rundt omkring det konsentrerte bombeområdet i det øyeblikket bombene falt".

Lenke til kommentar

JoachimR: Det å sende ut standard-brev (og det samme standardbrevet til flere uavhengige slelskaper, i dette tilfellet aviser) og det å underskrive det samme brevet med kun forskjellige navn, for å få det til å virke som om det er en - 1 - soldat, så kalles dette å lyve, så viss du seriøst ikke fattet dette JoachimR, så tror jeg rett og slett at du kan glemme all debattering her inne på forumet fra denne dag av!

Lenke til kommentar
Gjør ikke alle selspaer det?

jeg er Kommunikasjonsdirektør i min fars invest-firma. Tror du ikke det er vanlig å sende ut standard-brev?

Tror dupå det om du får et brev med underskriften til Adm. Dir i strøm-levrandøren din? Nei. Jeg er nok for dum til  se problemet jeg.

Hvis du ikke ser problemet med aa sende brev med forfalsket innhold paa andres vegne, foreslaar jeg for deg at du som Kommunikasjonsdirektoer i din fars investorfirma sender foelgende brev til samtlige aksjonaerer i Aker:

Kjell Inge Roekke

Aker RGI ASA

Kjaere kunde!

Jeg har naa investert samtlige av mine midler i <JoachimR sin far sitt investorfirma>, og har faatt en helt utrolig avkastning kun etter noen timer!

Jeg vil paa det sterkeste oppfordre dere til aa plassere alle pengene deres i dette firmaet, da jeg har planer om aa slaa Aker konkurs om noen uker.

Ha en fin dag,

Kjell Inge Roekke (underskrevet)

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke problent med dette. Reklame kaller vi andre det. Men det å bruke falske underskrifter, er galt. Nå gjør ikke jeg mye som "kommunikasjondir", men jeg laget en reklame-brosjyre for selskapet. Dette er et lite selskap med få ansatte, og har ikke mange poptensielle kunder. Men jeg ser ikke problemet med å sende ut standardbrev, hva tror du jeg gjør til julgaver? Setter inn et "flletefelt", Tusen takk for den nye "PC'en". den var fin.

Du synes det fortsatt er galt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...