Gå til innhold

Halvt år siden US inntok Baghdad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som sagt det er jo ikke helt stabilt i Irak. Fatter ikke at USA trodde at alle i Irak kom til og digge dem när de "befridde" dem? Greit nok at saddam ble tatt vekk, men hvem setter USA inn? Det blir jo en korrupt nisse fra det forgje regime uannsett.

Ikke F at USA tar en habil folkevalgt fyr iallefall. Men det hadde jo kanskje blitt en ekstrem fundamentalist sä... nei jeg vet ikke helt jeg ;) Häper ikke Irak blir et nytt russland der vesten dytter innen masse gryn og kolapser hele ökonomien "markendsökonomi-elektrosjokkterapi" HURRA

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990
hva kjøss har saddam gjort som en amerikans presiden ikke har?

Er du seriøs eller?

For dere mongoer som ikke liker faktabildet:

Irak har nå mer strømkapasitet enn før krigen.

Irak har ikke sanksjoner lenger, dvs. ufattelig mye bedre økonomiske vilkår enn de har hatt på 12 år.

Irak får nå bygget opp alle sine infrastrukturer, skoler, og et helt nytt statsopplegg.

De som kjemper mot USA i Irak er støttet av ca. 10% av befolkingen (you know, de som fikk godene under Saddam).

Irak var ikke fattig før krigen, og er heller ikke det nå: de har ufattelig mye olje. For en gangs skyld blir oljepengene deres brukt på folket isteden for våpen og palass.

Det var bare en liten oppdatering av det som egentlig skjer i Irak.

Dette er veldig annerledes enn mange folk har sagt i sine innlegg, og er bare enda et bevis på hvor usakelig de fleste er i forhold til saken om Irak.

Lenke til kommentar

HVEM GA IRAK BOIKOTT? HVEM ÖDLA IRAK SIN INFRASTRUKUTUR? HVEM BOMBET IRAK 3GANGER TILBAKE TIL STEINALDEREN?

bare sä vi vet det sä ville de sosialistiske partiene i norge lempe pä disse fordi 500000 barn i Irak strök med hvert är. (kan väre jeg tar feil pä tall, men dere tar poenget ;) )

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990
HVEM GA IRAK BOIKOTT? HVEM ÖDLA IRAK SIN INFRASTRUKUTUR? HVEM BOMBET IRAK 3GANGER TILBAKE TIL STEINALDEREN?

bare sä vi vet det sä ville de sosialistiske partiene i norge lempe pä disse fordi 500000 barn i Irak strök med hvert är. (kan väre jeg tar feil pä tall, men dere tar poenget ;) )

Um, FN.

Um USA bombet ikke Irak tilbake til steinalderen. Så vidt jeg vet, kunne de ikke lage raketter i stein-alderen.

Det 500.000 tallet du bruker er det største bevis på propaganda. Det er det som strøs rundt i propaganda sirkelen.

Barna i Irak strøk kanskje med fordi Saddam brukte pengene sine på våpen isteden for dem...? Hmmm?

Nei, for all del, Saddam skal ikke få noe av skylden for dette!

Lenke til kommentar

Tror du virkelig vi bryr oss?

hva ****** er så fassierende med amerikanere og USA?

det at de tror de er verdens politiet?

viste du at årlig dør over 50.000 amerikanere pga privatiserte sykehus?

folk får ikke pleie fordi forsikrings selskapene ikke har avtale med nærmeste sykehus ..

eller de ikke har penger nokk til å betale sykehus regningen ..

viste du over 1 million amerikanere søker etter sosial støtte i året pga de ikke har råd til å betale sykehus regnigen?

er virkelig dette folk man bure se opp til?

viste du bare USA og (et aferikans land?) er de eneste landene i verden som ikke har skrevet under "Barene rettighets .." (kontrakten?)..

viste du CIA har avskaffet ledere i land bare fordi politikken dere ville tvinget amerikanere til å betale så lite som 1 dollar mer for bannener!

viste du CIA står direkte bak fler masse mord enn det var total i andre verdens krig

(anntall tilfeller .. ikke antall døde)

liker du tanken på at ALT du skriver på nettet havner i en database hos FBI.. (noen som husker det programet de brukte til å overvåke hele nettet?)

og det er bare starten!

hva ****** er så poisitivt med de!

SVAR NÅ!!!!

Lenke til kommentar

Ja, at FBI sørger for det er bra. Jeg skrev en unnskyldningsmail til ambassadøren i Norge å håpet at til tross for minte medborgeres antiamerikanske utsagn, at de fortsatte.

Jeg vet at hvis du sjekker opp hvilke sykehus foriskringselskapet har avtale med, kommer du langt.

Barnekonvensjonen er det ganske riktig Somalia og US som ikke har skrevet under. Barnearbeid kan være bra i en del tilfeller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...