Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter som driver psykisk terror

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det alltid jenter som har rett? Hva gjør man i sånne situasjoner?

På skolen før var noen "guttejenter" som sparka karer i skrittet, og skada på andre måter med sigaretter osv, og fulgte opp med du kan ikke gjøre noe for jeg er jente.

Eller hva med forhold der gutten bare er snill og satser alt på forholdet, og hun er løs så det holder og ikke legger sjul på det heller. Prøver han å ta det opp forsiktig så klikker hun i vinkel, slår og sparker. Men vis han holder henne forsiktig fast for å prøve å roe henne ned, da er det garantert at det kommer noen verdagshelter og blander seg inn og tar hennes parti. Og hun spiller uskyldig og snill igjen.

Løsningen er jo å holde seg unna sånne, men er kansje ikke alltid så lett når man er forelska og hun gråter og smisker seg tilbake etter rusen har gått ut:P

Når det er sagt så er jo de fleste jenter snille da :D

Anonymous poster hash: df3f2...1f6
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eller hva med forhold der gutten bare er snill og satser alt på forholdet, og hun er løs så det holder og ikke legger sjul på det heller. Prøver han å ta det opp forsiktig så klikker hun i vinkel, slår og sparker. Men vis han holder henne forsiktig fast for å prøve å roe henne ned, da er det garantert at det kommer noen verdagshelter og blander seg inn og tar hennes parti. Og hun spiller uskyldig og snill igjen.

Når du holder fast noen som slår deg, så eksisterer det et lite triks: Skrik! "Slutt å slå! Jeg slipper deg ikke før du slutter å slå!" Da reduserer du sjansen drastisk for at "hverdagshelter" blander seg inn. I en forvirrende/uoversiktlig situasjon er det færre som faktisk vil gjøre noe, fordi frykten for å gjøre feil blir stor nok. Jeg anbefaler deg likevel å unngå slike konfrontasjoner, hvis mulig.

Se forøvrig dette eksperimentet: http://www.youtube.com/watch?v=LlFAd4YdQks. Som du skjønner er det liten sannsynlighet for at noen vil gripe inn dersom du er en mann og blir mishandlet av en kvinne, kontra omvendt rollefordeling.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Enkelte damer er som løse kanoner rett og slett, og har ikke utviklet en god forståelse for hva som er rett eller gal oppførsel. Dette bare forsterkes når de er sammen med noen som ikke er gode til å sette grenser, og bare ønsker å være snill og omtenksom. Den videon som er lenket over meg gjør meg bare deprimert. Ett generelt råd jeg vil si, er at man bør holde avstand til de som ikke viser respekt for deg. Det er en ganske enkel regel som fungerer for de fleste forhold (kanskje med ett lite unntak når man er forelder til opprørske tenåringer).

• Liker 1
Lenke til kommentar

Virker vel så fysisk som psykisk det der da? Psykisk terror er vel litt annerledes? Men klart det - om man lever under trusselen av slike episoder, så vil jo det kunne oppleves som psykisk terror... Har levd med psykisk terror selv, ikke bra. Kom meg unna da. Er lenge siden, men jeg var preget av det lenge.

• Liker 2
Lenke til kommentar

En mann kan ikke slå en kvinne, dette er normen. Derimot er det er nesten fritt frem for kvinner å slå til mannfolk, og kvinner er fullstendig klar over at menn ikke kan gjøre dem noe. Dette kan føre til en ekstrem bitchy holdning hos enkelte kvinner. Damene veit at ingen kommer til å ta igjen uansett hva dem gjør, og derfor tror dem at de kan gjøre nøyaktig som dem vil. Hvorfor er det akseptert at mannfolka bare skal ta imot alt dem får? Om en dame slår ned en mann, så burde mannen kunne slå tilbake på lik linje som om det var en mann. Den som vil være med på leken, må tåle steken.

Anonymous poster hash: 20f47...4e4
  • Liker 6
Lenke til kommentar

En mann kan ikke slå en kvinne, dette er normen. Derimot er det er nesten fritt frem for kvinner å slå til mannfolk, og kvinner er fullstendig klar over at menn ikke kan gjøre dem noe. Dette kan føre til en ekstrem bitchy holdning hos enkelte kvinner. Damene veit at ingen kommer til å ta igjen uansett hva dem gjør, og derfor tror dem at de kan gjøre nøyaktig som dem vil. Hvorfor er det akseptert at mannfolka bare skal ta imot alt dem får? Om en dame slår ned en mann, så burde mannen kunne slå tilbake på lik linje som om det var en mann. Den som vil være med på leken, må tåle steken.

Om ei dame er voldelig, så anmelder man. Din holdning om «rett til å slå tilbake» synes jeg er nokså idiotisk. Vold avler vold. Man kan ikke drive å banke hverandre, uten at det får negative konsekvenser.

Endret av Aiven
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Om ei dame er voldelig, så anmelder man. Din holdning om «rett til å slå tilbake» synes jeg er nokså idiotisk. Vold avler vold. Man kan ikke drive å banke hverandre, uten at det får negative konsekvenser.

Mye vits å anmelde noe her til lands, bortkastet tid spør du meg. Etter et par måneder kommer er brev der det henlagt pga bevisets stilling.

Det minner meg om en annen ting. Hvis du er mann og naken i ditt eget hus og en kvinne kikker inn, da er du en blotter.

Hvis du er mann og kikker inn i et hus og ser en naken kvinne da er du en kikker.

Kvinner har blitt overbeskyttet og mange utnytter dette sterkt til sin fordel.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Mye vits å anmelde noe her til lands, bortkastet tid spør du meg. Etter et par måneder kommer er brev der det henlagt pga bevisets stilling.

Det minner meg om en annen ting. Hvis du er mann og naken i ditt eget hus og en kvinne kikker inn, da er du en blotter.

Hvis du er mann og kikker inn i et hus og ser en naken kvinne da er du en kikker.

Kvinner har blitt overbeskyttet og mange utnytter dette sterkt til sin fordel.

Kan ikke si jeg har opplevd dette. Omgås du med denne sorten damer, eller er det basert på ting du har lest i media?

Endret av Aiven
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Desverre er det blitt, som ett biprodukt av feminismen, en holdning blandt endel kvinner om at det er greit for de å utdøve vold uten at det har noen konsekvenser.

Og dette kan vi se hos alle fra voksene kvinner til små jentebarn, voksene menn har heldigvis veier og komme seg unna det, men de virkelige offrene er guttebarn som må bli lært opp til å håndtere sitasjonen som en voksen selv om de kansje bare er 5 år gamle.

"Det er ingen grunn til å slå en kvinne" er en av de værste løyner gjennom tidene. Alle som har bodd med en kvinne vet at det er millioner av grunner til å slå, og den kansje beste grunnen er hvis hun slår deg. Heldigvis for kvinner innser de fleste menn at det er en dårlig ide å slå tilbake, men det endrer ikke det faktum at voldelige kvinner har større sjangs for å ende opp med en voldelig mann.

Og her kommer vi tilbake til feminismen, for når Erin Pizzey(på den tiden en feminist, i dag en MRA) satt opp en av de første mottakene for kvinnelige offre av vold i hjemmet tilbake i 1971. Så oppdaget hun at vold i hjemmet var i de fleste tilfeller gikk begge veier, menn slår kvinner som slår menn.

Dette var et budskap som feminister ikke likte, og det ble startet en stor kampansje for å mørkelegge denne informasjonen. Pizzey selv samt hennes familie ble utsatt for dødstrusler, og hunden hennes ble skutt av sinte feminister.

Og denne mørkeleggingen av voldelige kvinnfolk sammen med progresjonen av feminismen til noe mer ekstremt er hva som gir oss disse mer tydelige voldlige jenter og kvinner i dag. Og desverre er samfunnet såpass ødelagt at vi ikke har noen verktøy vi kan bruke mot dissen kvinnene.

Men heldigvis er ikke alt håp ute, det er en ting du fortsatt kan gjøre som ikke er ulovlig. Hvis du opplever en voldelig kvinne, ta av silkehanskene og start å spre informasjonen. Vis verden hvor motbydelig kvinnfolk hun er, ikke bry deg om du ødelegger livet hennes, bruk videokamera og mikrofon til å dokumentere. Anmeld forholdet til politiet, tips media hvis du har noe som kan lage en god overskrift. Få informasjonen ut der så feministene ikke kan male sitt vandlige bilde om kvinnelige offer.

• Liker 4
Lenke til kommentar

"Det er ingen grunn til å slå en kvinne" er en av de værste løyner gjennom tidene. Alle som har bodd med en kvinne vet at det er millioner av grunner til å slå, og den kansje beste grunnen er hvis hun slår deg. Heldigvis for kvinner innser de fleste menn at det er en dårlig ide å slå tilbake, men det endrer ikke det faktum at voldelige kvinner har større sjangs for å ende opp med en voldelig mann.

Og her kommer vi tilbake til feminismen, for når Erin Pizzey(på den tiden en feminist, i dag en MRA) satt opp en av de første mottakene for kvinnelige offre av vold i hjemmet tilbake i 1971. Så oppdaget hun at vold i hjemmet var i de fleste tilfeller gikk begge veier, menn slår kvinner som slår menn.

Hva i alle dager? Sier du at det er damenes/mennenes skyld at de blir slått fordi de selv er voldsutøvende?

Utelukker ikke noe, men jeg trodde det var voldsutsatte kvinner og menn hadde lettere for å havne i dårlige forhold. Fordi, voldsutøvere søker utsatte personer, som de lettere kan manipulere. Du har blåst mine illusjoner på vannet. :p

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det høres ganske logisk ut at det er voldelige kvinner som selv blir slått. Selvfølgelig mange andre bra kvinner også som bare lever med en gærning.

Men det er sikkert en grense for hvor lenge man kan holde alt inni seg, vis man blir utsatt for "mobbing" hver dag.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Utvilsomt store mørketall når det gjelder kvinner som slår. Men det som er viktig å huske på er at siden det(i de aller fleste tilfeller) er mannen som er den fysisk dominante, er det også hans ansvar å hindre slike fysiske konflikter. Og det oppnår man ikke ved å slå kvinnen helseløs. Det dummeste jeg ser er når menn spiller offer i slike sammenhenger.

Har man en rabiat dame uten hemninger så må man bare gå sin vei.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hva i alle dager? Sier du at det er damenes/mennenes skyld at de blir slått fordi de selv er voldsutøvende?

Utelukker ikke noe, men jeg trodde det var voldsutsatte kvinner og menn hadde lettere for å havne i dårlige forhold. Fordi, voldsutøvere søker utsatte personer, som de lettere kan manipulere. Du har blåst mine illusjoner på vannet. :p

Jeg er enig med deg. Nå finnes det nok eksempler på "like barn leker best"-forhold der begge er voldelige, men jeg tror som deg at voldelige menn søker underdanige kvinner, og at at terroriserende kvinner finner seg menn som lar seg terrorisere.

Det høres ganske logisk ut at det er voldelige kvinner som selv blir slått.

Hvorfor er det logisk?

Har man en rabiat dame uten hemninger så må man bare gå sin vei.

Enig. Det samme gjelder forsåvidt motsatt vei. Men det er selvsagt ikkke alltid så enkelt, siden man ofte har felles formue, barn og andre ting som binder.

Geir :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det er sånn for pysegutter ja, grow a pair. Det er lov å brøle en dame så høyt du klarer i ansiktet så hun blir vettskremt og bryter ut i spontant gråt hvis hun sparker deg eller noen andre for den saks skyld i skrittet, med mindre vedkommende fortjente et spark i skrittet såklart.

Når det kommer til utroskap er vi gutta en divisjon værre vil jeg si, så lenge du er den beste, mest uoppnåelige, mest verdifulle, mest "redd for å miste kjæresten" jenta har hatt så vil hun aldri være utro. Det handler bare om å enkelt skape den oppfatningen av deg hos jenta. Det er når du er en pysegutt at damene kikker andre plasser.

Anonymous poster hash: 0e6ae...6f2
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...