UGP Skrevet 1. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2014 jeg fant ikke smart technologi i bios, men hdd smart capability, og den var disabled. Får nok gjøre som chavalito sier. Lenke til kommentar
Jofrode Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Jepp er enig der . du får jo ny. bare gled deg til du får en som fungere.. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 jeg fant ikke smart technologi i bios, men hdd smart capability, og den var disabled. Får nok gjøre som chavalito sier. Tja, kanskje du burde prøve å sette HDD Smart capability til enabled og se hva som skjer. Men tror nok at det beste er å få ny SSD via garanti. Lenke til kommentar
UGP Skrevet 2. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2014 Jeg surfet litt rundt på google, å så at flere hadde samme problem som meg med samme HK, og lurer på om jeg bare skal gå til anskaffelse av nytt HK og ny prossesor i samme slengen. Jeg har amd phenom 955 nå, og lurer på om det er mye forskjell på den kontra 4770K ? i gaming sammenheng Lenke til kommentar
Jofrode Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 (endret) Jeg surfet litt rundt på google, å så at flere hadde samme problem som meg med samme HK, og lurer på om jeg bare skal gå til anskaffelse av nytt HK og ny prossesor i samme slengen. Jeg har amd phenom 955 nå, og lurer på om det er mye forskjell på den kontra 4770K ? i gaming sammenheng Tror den skal bli stor ja Har selv 4770k og er skamfornøyd med den kjøp msi z87g45 gaming hk så har du flott cpu og hk Endret 2. mars 2014 av Jofrode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå