Jørgen Sørheim Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Ja, reagerte på det samme. Og teksten på skiltet på den andre bilen. Blikket går mot tekst på ren automatikk, men skjønner at det er vanskelig om man jobber for andre. Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Fra den første soldagen her på østlandet 2 Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Måtte plutselig også ta bilder av en Tesla S utendørs i naturlig lys, fra klokka halv sju... Ble litt travelt. Bildet er fint, men det som har rent nedover døra ødelegger hele bildet. blikket trekkes dit med en gang for min del.. Selv om man har det travelt skulle det nok blitt tatt bort. evt tatt det i PS om mulig. Ja, er helt enig. Er "bare" til en salgsannonse, så var ikke krise. Skulle bildet vært brukt til noe mer profilert, hadde jeg definitivt jobbet mer i Photoshop, men da hadde vi nok uansett også hatt bedre tid og bilen hadde ferdig shinet. Bilen kom klokka 1825, fem minutter kjøring til location og da vi var framme var sola nede allerede over for 15 minutter siden. Hadde omtrent ti minutter med ok lys for å ta bilder av en hel bil! Ja, reagerte på det samme. Og teksten på skiltet på den andre bilen. Blikket går mot tekst på ren automatikk, men skjønner at det er vanskelig om man jobber for andre. Ja, når de ferdige bildene kommer så skal jeg prøve å softe teksten litt i tillegg slik at den ikke blir så enormt skarp. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Ferdig med første bilde fra en bildeserie i forbindelse med skolen. 11/52 - Subaru XV by bHaugland, on Flickr Likte denne godt, flott lys og komposisjon. Jeg syns alle elementene i bildet spiller veldig på lag med hverandre. Kunne vært en offisiell reklamekampanje. Personlig hadde jeg nok hatt litt mindre skarp bakgrunn, selv om den er relevant. Ser en ledning du muligens har glemt å fjerne. Bra jobba. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Likte denne godt, flott lys og komposisjon. Jeg syns alle elementene i bildet spiller veldig på lag med hverandre. Kunne vært en offisiell reklamekampanje. Personlig hadde jeg nok hatt litt mindre skarp bakgrunn, selv om den er relevant. Ser en ledning du muligens har glemt å fjerne. Bra jobba. Tusen takk! Første gang jeg prøver meg på bilbilder - så ble litt prøving og feiling. La merke til ledningen og hengerfestet istad selv, men hadde ikke tid til å fikse før nå hehe. Vurderte faktisk å skarpe bakgrunnen ned litt(hvertfall fjellene bak og på siden av stabburet, men har ikke bestemt meg helt enda. Takk for kritikken. Tommel opp for bilbildene dine - synd Teslaen har noe skit på døra, for resten var veldig flott. Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 fikla med et gammelt ett Stø i Nordland Stø, new version by ReRiksen, on Flickr 1 Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Vinter i skogen! by Rune Mattsson 2011, on Flickr 5 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 (endret) Travel! Et kjent "landskap" for mange reisende....Dramatic filter brukt... E-PL5 12mm 23.5 102a by sveinmortensen, on Flickr Olympus E-PL5 og Olympus M.Zuiko Digital ED 12mm F/2 Brennvidde Lukkertid Blender ISO 12mm ........1/400s .....f/5 ........200 s/h-versjon: E-PL5 12mm 23.5 102ab by sveinmortensen, on Flickr Endret 17. mars 2014 av smort1 1 Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Vinter i skogen var tøft og treet i midten ser ut som det er ute å går en tur. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Vinteren har ikke helt sluppet taket over alt.. Vipera berus by Thor Hakonsen, on Flickr 5 Lenke til kommentar
KristianJV Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 (endret) Fra en liten event hos Tvedestrand Strongman klubb i dag - Kvalifisering til NM i Mas-bryting. Getting ready by KristianJV, on Flickr Mas wrestlimg by KristianJV, on Flickr Endret 16. mars 2014 av KristianJV 1 Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Angrer på at jeg ikke valgte en vinkel mer fra siden for selve bilens del, men syns komposisjonen ikke ble så dum. 2 Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Panning shot fra en photowalk under SXSW. 3 Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 (endret) Dro ut en tur i dag for å fotografere ørn, fant flere ørner. De er vanskelig å komme innpå. Men klarte å få noen bilder som ble akseptable med en god del cropping. Mens jeg drev å tok bilder av ørna så kom en flokk rein etter meg og de som var minst skvetne kunne jeg neste røre med handa. Morsom naturopplevelse. Alle dyrebildene er tatt med Panasonic G5 og Panasonic 100-300mm. Landskapsbildet tok jeg med Olympus 12mm f/2,0. Endret 16. mars 2014 av Døgnvill 3 Lenke til kommentar
StRa Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 (endret) Dagens forsøk Endret 16. mars 2014 av StRa 5 Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Vinter i skogen var tøft og treet i midten ser ut som det er ute å går en tur. Takker! Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Noen nylige, svanesangen for D3200 i mitt eie. Et absolutt fabelaktig lite kamera, som byttes ut med noe annet snart. 2 Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Tatt i dag med Panasonic G-5 og Panasonic 100-300mm. Brukte e-shutter for å unngå vibrasjon. 3 Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Den siste uka har jeg jobba litt av og på med et prosjekt som er litt utenom det jeg vanligvis gjør. Med alle presseetiske prinsipper til side ble dette bildet til: Bildet er av bandet Uncanney Valley, og idéen bak bildet er å få fram akkurat den følelsen. Sammensetning av tre bilder, med speilvendte ansikt og en hel del airbrushing. 2 Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Nordlysturen min i Tromsø fra torsdag til søndag ble jo selvsagt noe redusert da det var drittvær fra torsdag kveld til søndagsmorgen (har heldigvis familie der, så blir jo aldri bomtur sånn sett). Men fikk tatt en kjapp tur til Ersfjorden for å ta noen kjappe bilder der. Alle bildene er tatt med Canon 7D + Sigma 10-20mm F/4-5.6. De er også satt sammen til et panorama. Mars16_ 432_435_panorama by awesnes, on Flickr Mars16_ 469_476_panorama by awesnes, on Flickr Mars16_ 509_512_panorama by awesnes, on Flickr 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå