yngvis Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Har nå sendt tilbake 1520 nr 2. Flere grunner til dette. Den var upraktisk stor og uhåndterlig tynn i forhold til min 920. Skjermen hadde en skygge i øvre høyre del ved visning av hvit bakgrunn. Den hadde også en flimring i samme område ved svak belysning. Alt for mange av mine swipes på skjermen blir tolket som trykk. Dette var irriterende, og er også en kjent problem med 1520. Vi får se om jeg får pengene tilbake eller om jeg får tilsendt en ny 1520.. Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Fikk du testet? HVa syntes du?Oppsummering; fullstendig nydelig Den beste mobiltelefonen jeg har hatt i handa noen gang, rask, nydelig skjerm, kamera +++ Men, for meg blir den litt for stor til daglig bruk. 1020 passer meg utmerket i størrelse og kameraet gjør at jeg ikke vil bytte med noe annet. Men for de som vil ha en større tror jeg nok Lumia 1520 er det beste som er å få tak i nå Lenke til kommentar
NorthugJr Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Hva slags apper kan jeg forvente å mangle da jeg tar i bruk min 1520? Skal jo liksom være mangelfult med apper til Windows i forhold til Android enda. Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Aner ikke, har alle jeg trenger Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Batteritid på (konas) Lumia 1520, etter første lading. 2 dager og 12 timer, fortsatt 6 timer igjen... Skulle gjerne hatt et sånt batteri på 1020'n :/ Lenke til kommentar
NorthugJr Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Det er fantastisk. Kan du legge ut noen screenshot av menyer også videre? Har virkelig ingen snøring på åssen en Windows telefon virker. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Jeg tenker og at den blir for stor for mitt bruk. Jeg har holdt på å bestille 1020 flere ganger. Den kom ikke på tilbud i dag. Frister veldig Lenke til kommentar
NorthugJr Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Ble veldig vant med Note 3 etter hvert og før den tok kvelden synes jeg den var akkurat passe. Spent på denne Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Har egentlig veldig lyst på denne, men er litt skeptisk til størrelsen. Er jo vant til å ha mobilen i bukselomma. Etter hva jeg har lest er ikke dette spesielt behagelig med en telefon av denne størrelsen. Lenke til kommentar
NorthugJr Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Da har jeg fått tafset litt på telefonen, hentet den i går ettermiddag. Virker utrolig bra! Reagerer momentant, og foreløbig har jeg ikke funnet noen apper som jeg MÅ ha som ikke finnes i Windows. Strålende fornøyd med "overgangen" fra Android! 1 Lenke til kommentar
NorthugJr Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Er det forøvrig noen som vet om noen butikker i Osloområde som har deksel og eller skjermbeskytter? Lenke til kommentar
NorthugJr Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Dette er med MYE bruk av data, GPS, kamera og generell trykking. 1 Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 (endret) Sendte min første 1520 tilbake grunnet et "pop" i høyttaleren litt etter at den har laget en lyd. Virker som om min nye gjør akkurat det samme. Flere som har dette? Virker som det blir verre jo mer lyd den lager. Hvis jeg for eksempel spiller litt musikk er ulyden veldig høy. En reboot roer problemet litt igjen, men det kommer raskt tilbake. Endret 25. mars 2014 av qweac Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Er veldig spent på kameraet på denne modellen. Noen som kan legge ut et par bilder tatt ute på dagtid, innendørs og gjerne et i mørke omgivelser? Lenke til kommentar
NorthugJr Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Har dessverre problemer med å laste opp bilder her. Får ikke trykket på browse. Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 (endret) Må foreløpig gjøres fra pc, kommer støtte i WP 8.1 Evnt må det lastes opp på sky... Onedrive og linkes. Endret 28. mars 2014 av Xaphoon Lenke til kommentar
Straw Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Har gjort en del research og har veldig lyst på denne etter at min Xperia Z ble stjålet etter en liten tur til Roma. Men jeg ser en del kritikk av den rundt omkring, jeg likte veldig godt størrelsen på xperia Z og lurer på om 1520 vil være ekstremt stor forskjell? Touchscreen bug er det en utbredt greie? Vil ha tlf siden den er unik og har et nytt operativsystem (for meg, brukt android i 5 år.). Klar for noe nytt og annerledes! Er dette det riktige valget? Bruker Tlf for det meste til surfing, teksting, youtube, FB og snapchat/ta bilder generelt. Håper jeg har postet på rett sted og takker på forhånd om noen tok seg tid til å svare. (: Lenke til kommentar
NorthugJr Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Kom fra Xperia Z via Note 3 før jeg havnet på Lumia 1520. Angrer ikke på den veien, akkurat. Lumia 1520 var skrekkelig stor da jeg pakket opp esken, men etter et par timer gjorde det ingen verdens ting at den var så stor. Skjermen er både tydelig og nydelig, og batterikapasiteten er enestående. Var overhodet ikke vant med Windows før jeg valgte denne, men det tok ikke lang tid før jeg hadde satt meg inn i det, og det er slettes ikke mindre oversiktlig eller vanskelig å bruke enn Android. 1 Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 (endret) Har fått lov til å holde på litt med konas nye 1520 Hun har ikke merket noe til feil med skjermen, den er bare nydelig og responsiv. La inn noen bilder fra 1020'n og må innrømme at på 6" skjerm og enda høyere oppløsning enn på 1020'n ser bildene enda mer fantastiske ut Imponerende kamera på 1520 også, men ikke på nivå med 1020 Frister veldig med en 1520, men kameraet i 1020... Ellers er surfing, skriving og spill helt fantastisk på en så stor og klar skjerm. Men nå er det en tur ut i fantastisk vær med strålende sol og 14 grader, får se om det blir noen bilder Endret 30. mars 2014 av Xaphoon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå