DaddyDrunk Skrevet 1. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2014 Kanskje bare slå til på dette? http://www.hardware.no/bruktmarked/annonse/33914 Få pruta det ned til 1800 kanskje Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Jepp Prøv deg hvertfall Skader jo aldri. Lenke til kommentar
DaddyDrunk Skrevet 1. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2014 Supert, setter virkelig pris på all hjelpen! Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Ville heller slått til på HD7970 som du ofte finner vesentlig rimeligere. Det er samme skjermkortet, bare med et annet navn, og ofte til bedre pris. Linken tidligere var jo på 1650kr, og med noe pruting vil nok det bli et langt bedre tilbud. Vær også obs på at prosessor (og litt minne) vil holde deg igjen lite grafisk tunge spill, som f.eks WOW, som krever mye av CPU. Akkurat nå har du et svært svakt skjermkort, og det riktige er nok å oppgradere den først og fremst, men å ta noe kraftigere vil nok ikke ha mye å si for ytelsen. Lenke til kommentar
DaddyDrunk Skrevet 2. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2014 Allright, da vil jeg nok gå for 7970, sparer litt penger der som jeg kan legge i en eventuell CPU pott. Hvilke cpu burde jeg se på hvis jeg kommer over litt mer penger i den nærmeste fremtid ? Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 skal du opp litt i ytelse må du bytte hovedkort også. å det er kje snakk om mer en 10%. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå