nx21 Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Hei. Jeg har nylig kjøpt inn noen PC deler og holder på med og sette den sammen. Har en Fractal Define XL R2 kabinett og sliter litt med å feste hovedkortet som er en Gigabyte Z87X-OC. Virker som om skruene som følger med kabinettet og hovedkortet ikke er lange nok for det blir for stort mellomrom under hovedkortet så får ikke festet skruene... Noen hær som har en ide om hvordan jeg kan løse dette problemet? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 (endret) jeg regner med du har slike "opphøyningstapper" under hovedkortet og ikke bare skrur det rett i hovedkortplata? Endret 28. februar 2014 av Evelen! Lenke til kommentar
nx21 Skrevet 28. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2014 jeg regner med du har slike "opphøyningstapper" under hovedkortet og ikke bare skrur det rett i hovedkortplata? Hehehe så det nå, jepp har de opphøyningstappene så da blir det en god del lettere =D Har ikke gjort dette før så det er første gangen i kveld. Takk for hjelpen! =) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Hvis du hadde skrudd hovedkortet rett på plata ville det neppe fungert når du slo på PC'n. Du hadde kortsluttet hele hovedkortet og det hadde dødd. Lenke til kommentar
War Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Et flott fyrverkeri er jo en slags opptur selv om hovedkortet brenner Lenke til kommentar
*F* Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 en liten opptur og en stor nedtur når pyrorusen er over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå