Ibux Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Sennheizer vs Koss skal ha et par hodetelefoner eller et Headset om du vil, og på alle de andre trådene jeg har lest vdr samme tema, har to navn utkrystalisert seg, disse er Koss og Sennheizer. Sennheizer kjenner jeg ikke til men har de et godt alternativ til kossmodellen Portapro og har sennheizer en nettside jeg kan avlegge et besøk. men for dem som har bedre vitt på slikt enn meg: hvilke Headset passer best til min bruk prisramme: opp til tussingen de skal bruke til bærbar lyd dvs mp3spille og md. de skal ikke være klokker men heller ikke plugger, design er litt viktig, gidder ikke å gå med ørevarmere fra åttitalet heller, men Lyden er viktigs Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Denne posten var jo bare så gammel at jeg MÅ svare. Sennheiser er best! Lenke til kommentar
Odd Logic Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Sennheiser er etter min mening bedre enn koss når man går litt opp i pris, men til til ditt bruk tror jeg ikke du kan gå så mye feil med porta pro. Et alternativ fra Sennheiser er px100 (unngå px200 etter min mening, de har så å si INGEN bass!) Synd du utelukker klokker, jeg tror du vill hatt stor glede av f.eks Sennheiser hd555 (ca 800,-), eller hd595 (hvis du kunne lagt i et par hundrelapper over tusenlappen.). Men begge disse er ikke noe man går rundt med på gaten Så.... koss porta pro eller sennheiser px100 kan jeg anbefale. Porta Pro er litt emr dunk dunk disco opplegg, mens sennheiserne er litt mer nøytrale, og "snillere". Velg selv hva du foretrekker, eller du kan kjøpe begge og fortsatt være greit innenfor budsjettet ditt. Så kan du bruke de du føler for den dagen. og grats til meg lol ... så nå at original posten var over 3 år gammel. mogu: du får 1 dag i kakebua for tråd-necromancy ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Hihi! Jeg måtte bare! Lenke til kommentar
dioX Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Sennheiser er etter min mening bedre enn koss når man går litt opp i pris, men til til ditt bruk tror jeg ikke du kan gå så mye feil med porta pro. Et alternativ fra Sennheiser er px100 (unngå px200 etter min mening, de har så å si INGEN bass!) Synd du utelukker klokker, jeg tror du vill hatt stor glede av f.eks Sennheiser hd555 (ca 800,-), eller hd595 (hvis du kunne lagt i et par hundrelapper over tusenlappen.). Men begge disse er ikke noe man går rundt med på gaten Så.... koss porta pro eller sennheiser px100 kan jeg anbefale. Porta Pro er litt emr dunk dunk disco opplegg, mens sennheiserne er litt mer nøytrale, og "snillere". Velg selv hva du foretrekker, eller du kan kjøpe begge og fortsatt være greit innenfor budsjettet ditt. Så kan du bruke de du føler for den dagen. og grats til meg lol ... så nå at original posten var over 3 år gammel. mogu: du får 1 dag i kakebua for tråd-necromancy ! 7668576[/snapback] Vitsen med og svare seriøst på så gamle tråder da?? hehhe Lenke til kommentar
Odd Logic Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Som jeg skreiv i tråden: jeg så ikke at tråden var 3 år gammel før etter jeg hadde svart. Istedet for å slette mitt innlegg, tenkte jeg at jeg like greit kunne la den stå der, i tilfelle noen andre kunne ha nytte av infoen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå