Trodet Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 (endret) Etter litt leting fant jeg ikke en slik tråd, så jeg lager en nå. Så spørsmålet ligger jo i tittelen. Har du gjort noe du aldri kommer til å fortelle til andre, både av seksuell og ikke-seksuell art? (hvis det faktisk finnes en lignende tråd, så er det bare slette/stenge denne ) Edit: Aldri kan fortelle noen du kjenner, men som du kan godt si på et forum hvor du er anonym Endret 28. februar 2014 av Trodet Lenke til kommentar
Compoundinterest Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Ja, men det innebærer, som trådenavnet tilsier, at jeg ikke vil dele det her :-P 5 Lenke til kommentar
Trodet Skrevet 28. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2014 Det burde da være lov å poste som anonym bruker her i denne tråden? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 En topic som dette fungerer bedre hvor man faktisk er anonym. Dette forumet har en langt høyere andel av folk som er... "bekjente". Og nei, jeg har aldri gjort noe jeg ikke kan fortelle til noen. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Vel, staff kan se hvem du er når du poster anonym, I will never reveal anything! Plutselig endag er det en du kjente som ble med i stab og fikk lyst til å browse gjennom denne tråden for lolz. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Vel, staff kan se hvem du er når du poster anonym, I will never reveal anything! Plutselig endag er det en du kjente som ble med i stab og fikk lyst til å browse gjennom denne tråden for lolz. ifølge zeph så er dette noe de ikke gjør? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 De eneste som kan sjekke anonyme brukere, er de som er ansatte. De Gjør ikke sånt for moro skyld Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Har du muligheten så gjør du det bare fristelsen blir stor nok. Lenke til kommentar
trra Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Egentlig ikke, men det er visse ting jeg ikke forteller noen som jeg sier til andre osv..... Lenke til kommentar
Trodet Skrevet 28. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2014 Egentlig ikke, men det er visse ting jeg ikke forteller noen som jeg sier til andre osv..... Eksempler??? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Jeg kommer på én ting akkurat nå, som enkelte personer vet, men som jeg ikke vil si til noen, ikke på forumet heller. Det holder å fortelle at det var et engangstilfelle og skjedde nyttårsaften 2010/2011. Jeg kan dele et par mer uskyldige ting. Jeg kan ikke fortelle andre (i fritiden) at jeg jobber i NSB før jeg er blitt kjent med dem. Og jeg forteller aldri noen hva jeg gjør på rommet mitt når jeg låser døra. Lenke til kommentar
Trodet Skrevet 28. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2014 Jeg kommer på én ting akkurat nå, som enkelte personer vet, men som jeg ikke vil si til noen, ikke på forumet heller. Det holder å fortelle at det var et engangstilfelle og skjedde nyttårsaften 2010/2011. Jeg kan dele et par mer uskyldige ting. Jeg kan ikke fortelle andre (i fritiden) at jeg jobber i NSB før jeg er blitt kjent med dem. Og jeg forteller aldri noen hva jeg gjør på rommet mitt når jeg låser døra. Kanskje et dumt spørsmål, men hvorfor? Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Fordi alle hater NSB. Jeg har gjort ting jeg aldri noensinne burde ha fortalt noen, men, men, tok konsekvensene av det, og de hater meg fortsatt. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Jeg kommer på én ting akkurat nå, som enkelte personer vet, men som jeg ikke vil si til noen, ikke på forumet heller. Det holder å fortelle at det var et engangstilfelle og skjedde nyttårsaften 2010/2011. Jeg kan dele et par mer uskyldige ting. Jeg kan ikke fortelle andre (i fritiden) at jeg jobber i NSB før jeg er blitt kjent med dem. Og jeg forteller aldri noen hva jeg gjør på rommet mitt når jeg låser døra. Kanskje et dumt spørsmål, men hvorfor? Som Battaman er inne på, har mange sterke meninger og erfaringer med NSB. Jeg er lei av å bli holdt ansvarlig for alle verdens problemer i arbeidstida og vil i hvert fall ikke ta noen diskusjon på fritida. Dette gjelder selvsagt ikke alle, men jeg foretrekker uansett å snakke om andre ting. 2 Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Jeg har gjort ting jeg skammer meg over, angrer på, og som jeg ikke ville gjort igjen, ja. Verken familie, nære venner eller kjærester har fått vite det hittil, men om jeg aldri kommer til å fortelle noen om det vet jeg ikke. Jeg har i alle fall ingen umiddelbare planer om det. Hadde dette vært 4chan eller lignende kunne jeg fortalt om det, men ikke her hvor enhver idiot med et modem kan finne ut hvem jeg er. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 (endret) Anonym posting er bare tillatt i enkelte forum. Hva med å flytte tråden dit? Vel, staff kan se hvem du er når du poster anonym, I will never reveal anything! Plutselig endag er det en du kjente som ble med i stab og fikk lyst til å browse gjennom denne tråden for lolz.Det er kun admin som kan se, og kun i en uke. Jeg kommer på én ting akkurat nå, som enkelte personer vet, men som jeg ikke vil si til noen, ikke på forumet heller. Det holder å fortelle at det var et engangstilfelle og skjedde nyttårsaften 2010/2011.Nå kom jeg rett fra voldtektstråden så nå fikk jeg stygge bilder i hodet. Håper det ikke var det. Endret 28. februar 2014 av Tåkelur Lenke til kommentar
Trodet Skrevet 28. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2014 Anonym posting er bare tillatt i enkelte forum. Hva med å flytte tråden dit? Hvilke da? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Nå kom jeg rett fra voldtektstråden så nå fikk jeg stygge bilder i hodet. Håper det ikke var det. Nei, jeg kan fortelle så mye som at det var ikke var noen voldtekt eller vold i bildet. Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Jeg tok en gang en spiker jeg fant på fortauet og skrapte den langs forskjellige biler som stod parkert på en parkeringsplass. Jeg lagde dype spor i lakken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå