GrandAndreasK Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 (endret) Jeg sitter og spiser en Helmax Skinke & Salami nå....Jeg mener dette er den dårligste Grandiosa'n siden Grandiosa Taco...Grunnen til det er fordi den har Salt Salami som smaker akkurat som Dansk Salami i stedet for Krydret Pepperoni...Skinken smaker like Salt som vanlig Kokt Skinke pålegg... Og den nye bunnen er seig og tung og tygge på......Hele pizzaen er som en stor skorpe...For denne prisen sier jeg at dere burde heller kjøpe en Bigone Takeaway når det er 40% salg.... den pizzaen oser av kvalitet. Endret 1. mars 2014 av GrandAndreasK Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Jeg har ikke noe i mot om å smake på den, så får vi se hvordan det går når jeg tar et stykke Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Salami og pepperoni er Satans verk, er det noen som har prøvd den andre, med pepperbiff? Har lyst til å smake, men synes 70-80 kroner for en vanlig grandis er litt vel mye. Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Prøvde den med salami og pepperoni for et par dager siden. Forsvarer ikke prisen sin.. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Har en med Biff liggende i frysern. Er ganske sikker på at det blir et engangskjøp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 skinke og salami er helt for jævelig Lenke til kommentar
MikeDevelop Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Vel må jeg svare på den der Den var ikke akuratt det beste jeg har putta i tryne! Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 (endret) Big One er vel et av de beste pizzaene jeg har smakt! Endret 28. februar 2014 av flamethower1234 Lenke til kommentar
tole Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Kom i skade for å kjøpe marinert pepperbiff. Jeg føler meg svindlet. Første og siste gangen. Pizza-sang parodien til Bye & Rønnig ftw. 1 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Big One er vel et av de beste pizzaene jeg har smakt! Da tror jeg du skal prøve å få hodet opp av frysedisken... 2 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Det jeg lurer på er hvorfor den nye grandisen koster mer enn den nye big one-en. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 (endret) Har bare smakt den med skinke og salami, og digger den. Ufattelig god! Men alt for dyr :/ Endret 28. februar 2014 av TMB Lenke til kommentar
Papa Dupre Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Kjøpte Grandiosa helmax med pepperbiff. Har pizza kula fra Nordica. Pizzaen ble perfekt stekt! Delte den så opp i 4 biter og satte igang spising. Det tok ikke mer enn 3 min. før seigheten satte inn.Alt i alt skuffende. Det eneste høydepunktet var biffen, de få bitene som var der smakte bra. Til og med før jeg kjøpte denne pizzaen så tenkte jeg at en standard grandis til 40.-kr. er knapt nok verdt prisen, enda mindre en til 70.- kr. Og jeg fikk rett, ingen flere Helmax grandis blir kjøpt. Ønsker du en god Pizza til 70 kr kan du like så godt legge til 20 kr og bestille en nybakt og smaksfull pizza fra din lokale pizza sjappe! (+ kjøreturen) Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Eller man kan skippe å kjøpe to av disse pizzaene og heller kjøpe en pizzastein på Clas Ohlsson i stedet. Med litt trening klarer man å lage hjemmelaget pizza like kjapt som det tar å få en fra take-away i hus. 1 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Spiser aldri frossenpizza lenger, de gangene jeg spiser pizza bestiller jeg heller fra grillen 5 min unna og stikker og henter den selv. Koster 100kr omtrent, er større og smaker bedre.. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Oetker har gode frossenpizzaer som kan konkurrere med hvilken som helst norsk Pizzasjappe/kjede. Wagner hadde også noen gode pizzaer, men de forsvant selvsagt fra markedet. 1 Lenke til kommentar
GrandAndreasK Skrevet 1. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2014 (endret) Det er synd at jeg bor ute på landet i stedet for i byen.... Nermeste Pizzza sted er 10-15 min unna og en stor pizza koster 170kr og den er ikke veldig god siden maten deres suger... burde prakke Helstrøm på dem xD En Takeaway koster omtrent 120-130kr..... Når det er 40% rabatt på Bigone så koster den omtrent 70-80kr.... og det er mye pizza for pengene for en Stor pizza på 1kg... Endret 1. mars 2014 av GrandAndreasK Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Mye mat for pengene er vel å dra litt hardt i spakene, selv på salg, men Big One Take Away er utvilsomt den greieste frossen pizzaen. Grandiosa generelt er rett og slett et trist kapitell. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Har prøvd Marinert Pepperbiff syns den var ikke så gal til å være Grandis. Men var ikke vært pengene. Vil heller kjøpe Big One Take Away eller enda bedre gå på PB eller den lokale kebab sjappa og få noe bedre enn begge to. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Den smakte utrolig kjedelig. Enda mindre smak enn vanlig Grandiosa. Blir ikke noe gjenkjøp av denne nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå