Gå til innhold

Har noen prøvd Grandiosa Helmax ennå?

Anbefalte innlegg

Verdensnyheten-Grandiosa-HelmaX_grandios

Jeg sitter og spiser en Helmax Skinke & Salami nå....

Jeg mener dette er den dårligste Grandiosa'n siden Grandiosa Taco...

Grunnen til det er fordi den har Salt Salami som smaker akkurat som Dansk Salami i stedet for Krydret Pepperoni...

Skinken smaker like Salt som vanlig Kokt Skinke pålegg...

Og den nye bunnen er seig og tung og tygge på......Hele pizzaen er som en stor skorpe...

For denne prisen sier jeg at dere burde heller kjøpe en Bigone Takeaway når det er 40% salg.... den pizzaen oser av kvalitet.

bigone_takeaway.jpg

Endret av GrandAndreasK
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte Grandiosa helmax med pepperbiff. Har pizza kula fra Nordica. Pizzaen ble perfekt stekt! Delte den så opp i 4 biter og satte igang spising. Det tok ikke mer enn 3 min. før seigheten satte inn.Alt i alt skuffende. Det eneste høydepunktet var biffen, de få bitene som var der smakte bra.

Til og med før jeg kjøpte denne pizzaen så tenkte jeg at en standard grandis til 40.-kr. er knapt nok verdt prisen, enda mindre en til 70.- kr. Og jeg fikk rett, ingen flere Helmax grandis blir kjøpt.

Ønsker du en god Pizza til 70 kr kan du like så godt legge til 20 kr og bestille en nybakt og smaksfull pizza fra din lokale pizza sjappe! (+ kjøreturen)

Lenke til kommentar

Det er synd at jeg bor ute på landet i stedet for i byen.... Nermeste Pizzza sted er 10-15 min unna og en stor pizza koster 170kr og den er ikke veldig god siden maten deres suger... burde prakke Helstrøm på dem xD

En Takeaway koster omtrent 120-130kr..... Når det er 40% rabatt på Bigone så koster den omtrent 70-80kr.... og det er mye pizza for pengene for en Stor pizza på 1kg...

Endret av GrandAndreasK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...