MikeDevelop Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 (endret) Hei alle datageeeks der ute! Vi søker etter en eller flere PHP-programmerer(e) som vil være med på et nytt Innholdsrikt prosjekt. Vi jobber med og utvikle et nytt Sosialt Nettsamfunn. Det å bygge et nytt og lære vennlig sosialt nettsamfunn krever utallige timer med kordineringer og kodeark. Derfor trenger vi nettopp deg. - Om du har visjoner innen for programmering ( PHP-MySQL JavaScript Ajax HTML / HTML5 CSS / CSS3 ) så har du fri mulighet til å hjelpe oss med tjenesten. Her ser dere noen bilder av prosjektet så langt! Meld ifra om du vil være med! Endret 28. februar 2014 av MikeDevelop Lenke til kommentar
torbjørn marø Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Hva er bakgrunnen for prosjektet. Er det på gøy, for å lære, for å skape et samfunn dere har lyst på, eller for å tjene penger? Open eller closed source? Privat eller business? Hvem og hvor mange er "Vi"? Hvor mye er gjort til nå? Hva er formålet - hvordan skal det skille seg ut fra lignende løsninger? Hvor mye innsats er dere klare for å legge ned i prosjektet? Etc. 2 Lenke til kommentar
MikeDevelop Skrevet 28. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2014 Meld ifra om du vil være med! Lenke til kommentar
MikeDevelop Skrevet 28. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2014 (endret) Hva er bakgrunnen for prosjektet. Er det på gøy, for å lære, for å skape et samfunn dere har lyst på, eller for å tjene penger? Open eller closed source? Privat eller business? Hvem og hvor mange er "Vi"? Hvor mye er gjort til nå? Hva er formålet - hvordan skal det skille seg ut fra lignende løsninger? Hvor mye innsats er dere klare for å legge ned i prosjektet? Etc. Slik informasjon lekker vi ut til den som melder seg på. Vi vil derfor ikke lekke for mye informasjon om tjenesten her i dette forumet. Det ser vi på som litt senentive opplysinger om tjenesten. Jeg kan si såppas at å tjene penger er det ikke snakk om. Vi koder fra bunn og bruker derfor inen Open source. Dette er nå verken privat eller busniness. Dette er det jeg vil kalle en start face. Endret 28. februar 2014 av MikeDevelop Lenke til kommentar
MikeDevelop Skrevet 28. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2014 Kort fortalt: Norskt og nytt sosialt nettsamfunn. Visjoner om å få mange brukere. Vi har allerede en Alpha versjon med over 156brukere registrert. Vi har fått opp Innlogging, Innstillinger, Display av ulike funksjoner, vi jobber nå med bilde upload. Vi startet for 3 dager siden, jeg har kodet det meste til nå med små hjelp fra en annen. Men målet er å få det strukturert og sikkert. Jeg kommer også til å ha sperringer og spam filter + mobbefilter på siden. Det vil si; Om en bruker kommenterer eller sender melding som "Fy faen å stygg du er" Vil nettsiden nullstille kommentaren / meldingen å svare som dette "Denne meldingen er fjernet fra iSocial. Vi godtar ikke slike hatemeldinger." - Mere informasjon kan du få om du vil være med i ledelsen og jobbe med oss. Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Hei! Hvor mange utviklere jobber på dette prosjektet? Hvordan jobber dere mtp kodingen? Send meg gjerne en melding. Lenke til kommentar
torbjørn marø Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Det gikk akkurat opp for meg at dere har kalt tjenesten for iSocial. Dere vet kanskje at det allerede er flere ting som heter det fra før? http://www.isocial.no/ - jeg går ut fra at dette ikke er dere?! http://isocial-itn.eu/ Forsøk også http://www.isocial.com - ser ut som om den redirecter til ulike ting, noen av dem not safe for work Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Hahahaha, iSocial. :-----------------D Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Det hadde jo vært greit å distribuere kildekoden om dere kaller dere for "Open Source". Ærlig talt så tror jeg ikke verden har bruk for enda et sosialt nettverk, spesielt siden dere ikke tilbyr noen nytt, ikke engang navnet. Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Virker ikke særlig seriøst dette... Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Nei dette er så useriøst det kan få blitt. . Lenke til kommentar
pedero Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Hvis dere først skal skape et nytt sosialt nettverk burde dere ha et mer originalt navn en iSocial Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå