V. Haugen Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Her blir TV-programlederne "photoshoppet" av Cosmopolitan.Alt dette ville fotografen fikse på Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Kvinnen til venstre var ganske pen før hun ble photoshoppet. Og kvalm etterpå. Stygt av dem å gjøre den svarte mannen til homofil (eller hva det ellers skulle bety med en rosa skjorte). Kvinnen til høyre synes jeg ser bra ut etterpå. Men likevel så er dette en merkelig måte å publisere på. Lenke til kommentar
Bottekott Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Kvinnen til venstre var ganske pen før hun ble photoshoppet. Og kvalm etterpå. Stygt av dem å gjøre den svarte mannen til homofil (eller hva det ellers skulle bety med en rosa skjorte). Kvinnen til høyre synes jeg ser bra ut etterpå. Men likevel så er dette en merkelig måte å publisere på. Hvor har du vært de siste 10 åra? Det er mange ikke-homofile menn som går med rosa skjorter. 7 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Kvinnen til venstre var ganske pen før hun ble photoshoppet. Og kvalm etterpå. Stygt av dem å gjøre den svarte mannen til homofil (eller hva det ellers skulle bety med en rosa skjorte). Kvinnen til høyre synes jeg ser bra ut etterpå. Men likevel så er dette en merkelig måte å publisere på. Hvor har du vært de siste 10 åra? Det er mange ikke-homofile menn som går med rosa skjorter. Nei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Kvinnen til venstre var ganske pen før hun ble photoshoppet. Og kvalm etterpå. Stygt av dem å gjøre den svarte mannen til homofil (eller hva det ellers skulle bety med en rosa skjorte). Kvinnen til høyre synes jeg ser bra ut etterpå. Men likevel så er dette en merkelig måte å publisere på. Hvor har du vært de siste 10 åra? Det er mange ikke-homofile menn som går med rosa skjorter. Nei. Haha, tenk at du faktisk kan si det. Det er flere ikke-homofile som bruker rosa skjorter enn det er homofile. Rosa skjorte er helt normalt. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Rosa skjorte er helt normalt.Og med det insinuerte du det motsatte om homofili? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Kvinnen til venstre var ganske pen før hun ble photoshoppet. Og kvalm etterpå. Stygt av dem å gjøre den svarte mannen til homofil (eller hva det ellers skulle bety med en rosa skjorte). Kvinnen til høyre synes jeg ser bra ut etterpå. Men likevel så er dette en merkelig måte å publisere på.Hvor har du vært de siste 10 åra? Det er mange ikke-homofile menn som går med rosa skjorter. Nei. Jo. 2 Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Å forandre puppestørrelsen til det større ser bare helt uriktig ut. Ikke et pent resultat akkurat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg