Gå til innhold

Viser alle innlegg


Anbefalte innlegg

Knappen "viser alle innlegg" har mange valg, som "skjul innlegg under 15 poeng", "skjul innlegg under 10" poeng, osv... Dette har jeg egentlig ikke sett poenget med. Og jeg syntes bare det var tåpelig negativitet. Men så fikk jeg plutselig behov for å vise alle innlegg med mer enn x plusspoeng, og da funker jo denne funksjonen.

 

Hvorfor må den være formulert så negativt? Hvorfor ikke:

- Vis alle innlegg over 5 plusspoeng,

- Vis alle innlegg over 15 plusspoeng.

- Osv.

 

Så pkt 2. Denne funksjonen virker jo ikke! Dvs, den gjør jo det som står på knappen, men på en måte som er helt meningsløs. Hvis man har en tråd på 100 sider og vil ha innlegg over 15 poeng uten å bla seg igjennom alle sidene burde man kunne velge dette fra menyen. Men når man velger dette vises faktisk fortsatt innlegg under 15 poeng som dette:

 


0 Dette innlegget er av Complexity er under din visningsterskel. Vis uansett?
This post is hidden because the author has a reputation lower than your threshold. If you change the threshold at the top of the page, you can view this post by Complexity.
Klikk her for å stoppe filtrering av innlegg etter antall poeng

 

Dette gjør funksjonen nesten ubrukelig. Innleggene vises jo fortsatt, det er bare teksten i innleggene som er skjult, ikke selve innleggene. Man må likevel scrolle igjennom de samme 100 sidene for å finne innleggene med over 15 poeng innimellom - hvis det er noen.

 

Pkt. 3. Teksten er engelsk.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okei, etter å ha laget innlegget over var det skjult fordi jeg hadde satt på begrensning 5 poeng i en annen tråd i en annen fane. Så jeg trykket slutt filtrering. Men når jeg da gikk tilbake til den andre fanen og trykket neste side så ble filtreringen slutt der også.

 

Vi lever i 2014. Nå må snart programmererne lære seg at folk bruker flere faner.

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...