andrea6290 Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Hei! Jeg trenger litt hjelp. Jeg skal bytte fra Samsung Galaxy s2 til Iphone 5s, og har aldri eid et apple produkt før, så derfor er det litt vrient for meg. 1) Er det mulig å få flytta ting fra simkortet over på et nytt nanokort? (nanokort må bruker på iphone) 2) Er iphone 5s av glass slik som 4s? 3) Hvor er det billigst å kjøpe iphone 5s? Ikke finn.no Kom gjerne med positive og negative kommentarer til iphone 5s. PS: Jeg skal kjøpe uten abbonement. Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 (endret) Hvis du er fornøyd med Samsung så kan du jo alltids vente til S5 kommer ut før du kjøper ny tlf, så blir ikke overgangen noe særlig stor. Endret 28. februar 2014 av Trollface Lenke til kommentar
johanf Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 1. Nei 2. Nei 3. http://www.prisjakt.no/product.php?p=2180326 Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 1. Ja det er sikkert mulig, men iPhone lagrer ikke noe på kortet slik telefonene gjorde før, alt er i telefonen. Men en adapter kan brukes i den gamle telefonen for å overføre det du vil til nanokortet hvis telefonen tillater det. 2. Nei, 4 og 4S var av rustfritt stål og glass, men 5 og 5S har glass i skjermen, naturlig nok, resten er aluminium. 3. Det må du nesten se på litt selv. Uten binding vil jeg tro Apple uten at jeg har sjekket i det siste. Med binding var det billigst med Netcom for min del. Forskjellen var på ca. 1700,- hvis jeg husker riktig. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 1: mulig og overføre ja, finnes utallige programmer for dette. Husker ikke hvilke i farten. Men det går, har gjort det samme selv! 3: Telenor og netcom gir rabatt på telefon viss du kjøper abonnement hos dem. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Overføring av kontakter via SIM tror jeg ikke jeg har brukt siden Nokia 3310, di kan sikkert eksportere de fra s2-en på ymse vis. Vet ikke hvilke formater iPhone importerer best fra. SMS er det kanskje verre med. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 (endret) Synk både Samsung og iPhone med Google kontoen, så får du kontaktene over automatisk, samt at man alltid har backup uavhengig av merke. Kopiere via SIM-kort er ikke en spesielt god løsning med tanke på at all ekstra informasjon på kontakter forsvinner, samt at de er begrensninger på antall. Endret 28. februar 2014 av esoteric Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå