Ungjenta Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Hei! Jeg trenger litt hjelp, og det litt raskt, ettersom at søknad til vgs må bli sendt i dag! Jeg har spansk nå på ungdomskolen, og jeg lurer på om "spansk 2" er veldig vanskelig? Om det da heller lønner seg å velge et nytt språk? Håper noen kan svare på dette raskt Lenke til kommentar
Ungjenta Skrevet 28. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2014 Om noen kunne svart meg hadde det vært supert! Er litt desperat, for tiden for å sende søknad renner ut her... Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Liker du mote og parfyme? Velg fransk. Liker du ingeniørkunst og mekanikk? Velg tysk. Om du vil ha spansk, velger du spansk. Du kan jo litt fra før. Det er vel overkommelig vil jeg tro. Jeg hadde tysk hele veien. Lenke til kommentar
Bruker-279008 Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Jeg byttet mellom ungdomsskole og vgs, og angrer ikke på det. Jeg var lei av fransk, og valgte heller spansk. Hvor vanskelig spansk 2 er, er vanskelig å si. Hvis du symes spansk er helt greit og at du er relativt flink i det, så er det sannsynligvis helt greit. Om du er lei eller sliter, anbefaler jeg å bytte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå