Gå til innhold

Parkas til menn - hva er trendy?


bodla

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg skal kjøpe meg en ny parkas, men er litt usikker på hva jeg skal velge. Derfor lurer jeg på hvilken parkas dere synes ser bra ut til menn. Har sett litt på diverse Canada Goose jakker, men lurer på om de ikke er så populære nå lengre. Hva mener dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jobber selv på sportsbutikk og fjellreven sin er tyngste og mest overprisa parkasene du får tak i. Ville kjøpt woolrich selv..

 

Du kan jo se her:

http://nlyman.com/no/kl%C3%A6r-til-menn/kl%C3%A6r/jakker/parkas/

 

Sier meg uenig der...jeg ga verken for mye for min eller føler den er tung... Kjøpt fra nettbutikken til fjallraven da så slapp vel å betale butikkens fortjeneste pålegg

Endret av technicality
Lenke til kommentar

Jeg er motsatt av fanatikerene, hvis det ikke er ekte pels på parkasen, kjøper jeg den ikke. Skal ikke ha noe fuskepels her i huset.

 

Link:

Brun

Blå

Er du under 180 cm ville jeg gått for small, hvis du har normal passform.

 

Bruker denne: (Cederio of Norway, Kaninpels)

mUNfA8p.jpg

Endret av Rankiz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Støtter Fjällreven.

 

Synes uansett du skal prøve å kjøpe en mest mulig tidløs og til dels funksjonell parkas. Parkas er ikke akkurat noe pynteplagg. Bruk minst 5 laken og sørg for å få ekte pels, som Rankiz sier, det er ufattelig viktig. Fuskepels er for de som ikke har råd til ekte pels (unnskylder det gjerne bort ved å være dyreverner).


Og unngå for all del CG og Parajumpers. Merkevaren er ødelagt av 14 åringer. Dette er rett og slett teite jakker.

Lenke til kommentar

Det værste med fuskepels er at det ofte er ekte pels fra Kina. Kjente rage-modusen slo inn når jeg leste om baren i Lillehammer som ikke slapp inn folk med CG grunnet dyreplageri, men at deres jakker er med pels fra hunder som lever livet sitt i skummelt små nettingbokser for så å bli flådd levende har tydeligvis ingen betydning. Selv støtter jeg Woolrich, har en John Rich & Bros. jeg er veldig fornøyd med.

Lenke til kommentar

Støtter Fjällreven.

 

Synes uansett du skal prøve å kjøpe en mest mulig tidløs og til dels funksjonell parkas. Parkas er ikke akkurat noe pynteplagg. Bruk minst 5 laken og sørg for å få ekte pels, som Rankiz sier, det er ufattelig viktig. Fuskepels er for de som ikke har råd til ekte pels (unnskylder det gjerne bort ved å være dyreverner).

Og unngå for all del CG og Parajumpers. Merkevaren er ødelagt av 14 åringer. Dette er rett og slett teite jakker.

Haha, må være det dummeste jeg har sett idag...

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...