Niklasp Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Dårlig nyhet for Xbox One- og PlayStation 4-eiere.Tony Hawks nye spill blir et mobilspill Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Nedtur. Ser for meg at det blir et grusomt kontrollsystem, med middelmådig grafikk. Dei tener vel meir på å lage mobilspel då, reknar eg med... Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 (endret) Et slikt spill har ingenting på en mobiltelefon å gjøre... De gjør det neppe fordi de synes det passer til spillet. De vet de kan tjene enkle penger på navnet. Er det en gratisversjon kommer de til å tjene mye bare på reklame. Spill på en berøringsskjerm er generelt sett et dårlig konsept, spesielt sånne spill som dette. For å gjøre triks må du drive å sveipe som en idiot og håpe på at koden og berøringspanelet er god nok å oppfatte hva du gjør og at inngangsforsinkelsen ikke er altfor lang. For min del kan dette spillet styrte og treffe bakken med et dødelig smell. lol? Lol indeed, for de som klarer å lolle av sånn tull. Endret 28. februar 2014 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
SirTerning Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Og der forsvant håpet om ett nytt bra Tony Hawk spill... Gir nå offisielt opp alt håp om at den noen gang kommer et bra Tony Hawk spill igjen Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Jo mer grafikk og mer avansert programmering desto dyrere blir det å lage spill til konsollene. Og spillene har ikke blitt dyrere enn for 10 og 20 år siden. Så jeg skjønner det hvis utgiverne ikke ønsker å lage dette spillet til konsollen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg