asdfasd Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Har en gammel 500Mhz stående og lurte på om det er mulig å få brukt denne til noe? Driver en del med webdesign osv. Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Du kan jo bruke den som skohylle i gangen? Hallo, tenk litt kreativt og se hva du selv har behov for, så finner du sikkert noe du kan bruke den til (f.eks webserver for deg som driver med webdesign?). Lenke til kommentar
asdfasd Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 men prob er at jeg ikke har peil hvordan jeg setter den opp til en server jeg kan dra nytte av, uansett hva det sakl være. Lenke til kommentar
JuB Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Linux boks, FTP server, firewall.. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Server! Hvis du driver med webdesign, er jo absolutt en HTTP-server som Apache noe du kan dra nytte av. Lenke til kommentar
Stream Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Kjekt å ha maskiner litt overalt i huset. Har selv en i andreetasje, to i første og en i kjelleren. Så kan man surfe litt samme hvor i huset man befinner Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Sett den i nettverk, og evt bruk den som server. Er jo ingen søppelmaskin det der. Kan brukes til litt av hvert, tom. spilling. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 hvis du vil prøve å sette opp en egen webserver på den, kan du for eksempel prøve phpdev... da får du webserver, database (MySQL) og php i samme pakke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå