Gå til innhold

Sony Xperia Z2 - Sonys flaggskip våren 2014

dredg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha brukt Xperia Z siden den kom, ble nok Z1 Compact for meg en større nedtur, mangler på langt nær den kvalitetsfølelsen som Z gir.

Så Z2 ble bestilt fra meg allerede i begynnelsen av mars.

Enig - Mobil er gøy, men du store alpakka så dyrt.

Endret av almeli
Lenke til kommentar

Hadde vel egentlig kommet bedre ut, i alle fall økonomisk sett, hvis jeg hadde samlet på frimerker :p Nå skal det sies at jeg selger de gamle telefonene mine. Har ikke en hel haug med flaggskip liggende i skuffen her :p

Heller ikke jeg har en haug liggende ubrukt. Men når en av akuttmedisinske årsaker må sikre seg at alt funker, så er en tlf. med reserve-tvilling i Telenor's nett, samt en tlf. i Netcom's nett med reserve i Chess, en nødvendighet for å alltid være sikker på å komme i kontakt med nødvendig akutthjelp.

Det som skjer når jeg bytter ut en av disse 4 tlf.'ene er at dersom den er av nyere såkalla flaggskip så går den til familie eller bekjentskapskrets som har behov for noe nyere. Dette også som en del av takk for hjelpen i div. sammenheng. Eldste modeller som byttes ble tidligere via Green Mobile donert Plan Norge, Dette firmaet er nå endret til http://www.gronnmobil.no/

Endret av almeli
Lenke til kommentar

Det er sånne ting som gjør at jeg ikke stiller meg i kø for å være beta-tester for Sony.

Jeg vil kjøpe en masseprodusert og gjennomtestet telefon, ikke en prototyp.

Jeg er kraftig lei av batterikapasiteten i Xperia Z.

Har med lader på jobb.

Finnes det en diagnose -funksjon for å se om batteriet fungerer som det skal?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...