DesiTroll Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Br.To Import drev å selge 1 hvit, 1 sort og 2 lille Xperia Z2 på finn.no i går, men både den hvite og den sorte er solgt nå :-( http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=46045236&searchclickthrough=true&searchQuery=xperia+z2 Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Kjøpte Z1 Compact da den kom ut, men nå skal jeg jaggu ha meg denne også Har allerede cover og skjermfilm fra ebay som venter på den ;P Gøy med mobiler, ja ;-) Lenke til kommentar
almeli Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 (endret) Etter å ha brukt Xperia Z siden den kom, ble nok Z1 Compact for meg en større nedtur, mangler på langt nær den kvalitetsfølelsen som Z gir. Så Z2 ble bestilt fra meg allerede i begynnelsen av mars. Enig - Mobil er gøy, men du store alpakka så dyrt. Endret 8. april 2014 av almeli Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Hadde vel egentlig kommet bedre ut, i alle fall økonomisk sett, hvis jeg hadde samlet på frimerker Nå skal det sies at jeg selger de gamle telefonene mine. Har ikke en hel haug med flaggskip liggende i skuffen her Lenke til kommentar
DesiTroll Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Jeg har også fått et bakdeksel og skjermfilm allerede. Mangler bare Z2 nå Lenke til kommentar
almeli Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 (endret) Hadde vel egentlig kommet bedre ut, i alle fall økonomisk sett, hvis jeg hadde samlet på frimerker Nå skal det sies at jeg selger de gamle telefonene mine. Har ikke en hel haug med flaggskip liggende i skuffen her Heller ikke jeg har en haug liggende ubrukt. Men når en av akuttmedisinske årsaker må sikre seg at alt funker, så er en tlf. med reserve-tvilling i Telenor's nett, samt en tlf. i Netcom's nett med reserve i Chess, en nødvendighet for å alltid være sikker på å komme i kontakt med nødvendig akutthjelp. Det som skjer når jeg bytter ut en av disse 4 tlf.'ene er at dersom den er av nyere såkalla flaggskip så går den til familie eller bekjentskapskrets som har behov for noe nyere. Dette også som en del av takk for hjelpen i div. sammenheng. Eldste modeller som byttes ble tidligere via Green Mobile donert Plan Norge, Dette firmaet er nå endret til http://www.gronnmobil.no/ Endret 8. april 2014 av almeli Lenke til kommentar
blutut Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Mulige forsinkelser ? http://www.phonearena.com/news/Sony-Hong-Kong-now-says-Sony-Xperia-Z2-is-delayed-until-June_id54904 Lenke til kommentar
EchoMaker Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Mulige forsinkelser ? http://www.phonearena.com/news/Sony-Hong-Kong-now-says-Sony-Xperia-Z2-is-delayed-until-June_id54904 Hvis det stemmer bikker det virkelig over grensen for hva jeg finner meg i. Da blir det HTC M8 på meg. Som den reportasjen sier, da havner den jo farlig nær en evt. Z3. Nei, får virkelig håpe den kommer i slutten av april/begynnelsen av mai. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Jaja. Bedre for økonomien min å vente til da og kanskje jeg får sett hva lg kommer med før den kommer Lenke til kommentar
veluci Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Hvordan har det seg at du får kjøpt telefonen enkelte steder, menst andre steder er det lenge til den kommer? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Sony har gått på en skikkelig smell her altså. De kommer til å gå glipp av massevis av kunder siden M8 og S5 straks er ute i butikkene. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 M8 er allerede i butikk Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 juni er uaktuelt, egentlig utsettelsen til mai og. hadde det ikke vært for at jeg ar bestillt alt av ekstrautstyr til den hadde jeg avbestillt telefonen på flekken. Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Vurderer sterkt en avbestilling av min Z2. For Sony sin del kunne vel dette ikke ha gått så mye verre med nye konkurrerende telefoner på markedet som vil få mer (unødvendig) salg. Nå blir det bare å finne en ny telefon... Lenke til kommentar
dredg Skrevet 9. april 2014 Forfatter Del Skrevet 9. april 2014 http://www.ibtimes.co.in/articles/547363/20140409/sony-xperia-z2-owners-issues-waterproof-overheating.htm Ikke bare utsettelser som er problemer for Sony, det virker å være kvalitetsproblemer også. Kan det være for å skynde på produksjonen for å få ut telefonen i tide? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Det er sånne ting som gjør at jeg ikke stiller meg i kø for å være beta-tester for Sony. Jeg vil kjøpe en masseprodusert og gjennomtestet telefon, ikke en prototyp. Jeg er kraftig lei av batterikapasiteten i Xperia Z. Har med lader på jobb. Finnes det en diagnose -funksjon for å se om batteriet fungerer som det skal? Lenke til kommentar
Ghosti Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Gitt opp alt av norske nettbutikker. Bestilt meg en på eBay Har den her forhåpentligvis innen en uke. Samme pris inkl toll og mva, men uten smartband. Det kan jeg leve med. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Ser smartband-appen er på play store nå, forresten. Jeg har bestemt meg for å beholde Z, men smartband vil jeg ha. Lenke til kommentar
DesiTroll Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Gitt opp alt av norske nettbutikker. Bestilt meg en på eBay Har den her forhåpentligvis innen en uke. Samme pris inkl toll og mva, men uten smartband. Det kan jeg leve med. Kan du dele eBay linken er du snill? :-) Takk Lenke til kommentar
Ghosti Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Gitt opp alt av norske nettbutikker. Bestilt meg en på eBay Har den her forhåpentligvis innen en uke. Samme pris inkl toll og mva, men uten smartband. Det kan jeg leve med. Kan du dele eBay linken er du snill? :-) Takk http://www.ebay.com/itm/201043036416?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå