CammiZ Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Jeg har ingen problemer med signalene på min. Men irriterer meg fortsatt over at bluetooth slår seg på hele tiden. Vil gjerne velge selv når den skal være på og ikke. Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Har både problemer med dekningen og bt! Tlf hae fungert så bra til no så lurer på hva som skjer. Bt problemet begynte plutselig for en ukes tid siden Lenke til kommentar
gunnar453 Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 (endret) Jeg har nå ingen eller en strek og er i hagen 1km fra bergen sentrum. Xito abonemang hevder full telenor dekning. Tenker å levere inn tlf men det de nekter sikkert feil. Edit: kan vel ikke akkurat skryte av wifi dekning heller. To streker og fem meter fra ruter gjennom yttervegg vel og merke. Blutooth har jeg aldri brukt så vet ikke... Endret 17. juli 2015 av gunnar453 Lenke til kommentar
steinarsen44 Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 Hvorfor får jeg ikke Android 5.1? Er det telenor som er trege igjen.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 (endret) Prøver du med OTA eller PC Companion? Edit: Sjekket med PC Companion nå, ikke tilgjengelig for Z2 enda. Endret 25. juli 2015 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
Feh Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 Det er kun dager siden de startet å rulle ut. Må nok smøre oss med tålmodighet en liten stund til. Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Jeg har ingen problemer med signalene på min. Men irriterer meg fortsatt over at bluetooth slår seg på hele tiden. Vil gjerne velge selv når den skal være på og ikke. Se i kjørende programmer/tjenester, visst SmartBand er der, så deaktiver den, den tjenesten aktiverer Bluetooth og prøver og koble til SmartBand. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Ingen i hele verden har fått det til Xperia Z2. Vet at Z3 compact har fått den så de prioriterer vel de nyeste aller først. Ting tar tid i allefall. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Begynner å tro det er Telenor som kødder til oppdateringen i Norge . Har jo ikke kommet enda og snart 14 dager siden den ble "lansert". Lenke til kommentar
3irik Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Jeg har Netcom, og heller ikke fått oppdateringen. Har Telenor noe de skulle ha sagt når jeg er Netcom-kunde? Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Jeg har Netcom, og heller ikke fått oppdateringen. Har Telenor noe de skulle ha sagt når jeg er Netcom-kunde? Det er bare det at operatørene skal legge inn sine egne apper som Telenor; Mine Kontakter, Mitt Dataforbruk osv. Irriterende at de skal bruke så lang tid på noe så lite... Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Har ikke noe å si hvilken operatør du har, men om du har en telefon som er Telenor brandet eller ikke. Altså en telefon som kommer med programvare som har Telenor sin tjenester forhåndsinstallert. Operatør-branding burde egentlig kanskje ha kommet som en egen minor-update etter selve oppdateringen av OS-et... Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Har ikke noe å si hvilken operatør du har, men om du har en telefon som er Telenor brandet eller ikke. Altså en telefon som kommer med programvare som har Telenor sin tjenester forhåndsinstallert. Operatør-branding burde egentlig kanskje ha kommet som en egen minor-update etter selve oppdateringen av OS-et... Jeg skjønner ikke hva de bruker så lang tid på. De forsinker jo alle oppdateringer med flere uker! Gir ikke mening, spør du meg... Lenke til kommentar
geirjenssen Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Min er ulåst og jeg fikk oppdatering for flere uker siden. Z2 nettbrettet kom i helga. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Låst/ulåst spiller ingen rolle. Min er også ulåst, men ble solgt via telenor og følgelig telenor branding. Lenke til kommentar
Ron Burgundy Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Har fått fuktskade. Fuktindikatoren er rød, og skjermen har en stripe med rar farge rett ved luka til lading. Telefonen har ikke en ripe, er under 5 mnd gammel og er alltid ladet med magnetdock. Har jeg noe som helst sjanse til å klage? Bitter - ja! Telefonen er behandlet som gull, og mine tidligere tlf jeg har hatt i to år og som er skiftet ut kun grunnet gammel software og svekket batteri har heller ingen riper. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 (endret) Den er kip. Har nå hatt min Z2 i over ett år og null problemer. Har hatt den i lomma på mange skauturer, fjellturer og under varierende forhold. Og den har ingen fuktskader meg bekjent. Her har jeg ikke fått oppdateringen til 5.1 enda. Er litt kipt at 1 månend etter at de sa den skulle komme så har de ikke fått rullet den ut fullstendig. Har ulåst og unbranda mobil. Endret 17. august 2015 av Rolf_X 1 Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Mistenker Sony fikser den MMS feilen... Over 1 måned og oppdateringen har ikke rullet ut til norden. Er uansett godt fornøyd med mobilen og blir nok ikke å skifte den ut før den dauer. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Jeg vurderer å kjøpe denne telefonen til min samboer. Den er å få billig hos ene forhandleren her jeg bor som har noen rester liggende, så lurer da på om dette er en bra telefon. Finner der deksel med vindu til denne, slik som for eksempel Sony Style Cover SCR26 som er til Compact Z3 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Jeg vil si nei. Jeg har hatt den lenge, men wifi signaler funker ikke, 4G + ringing og sms funker, men ikke wifi. Det funker avogtil, og om det funker varer det i ca 10 sek. Testet på sikkert 6-7 forskjellige nettverk. Reklamasjon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå