Mannen med ljåen Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Knuste skjermen på min z2. Har dere erfaringer med å bytte selv? Eller bør jeg bare selge den som reparasjonsobjekt? Har skaffet ny telefon, så jeg skal uansett selge den. Lenke til kommentar
edge Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Knuste skjermen på min z2. Har dere erfaringer med å bytte selv? Eller bør jeg bare selge den som reparasjonsobjekt? Har skaffet ny telefon, så jeg skal uansett selge den. Ikke prøvd selv, men tror det kunne vært lettere. Se video her: http://www.xperiablog.net/2014/07/19/heres-how-to-replace-the-xperia-z2-screen-video/ Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Hvor i alle dager er settingen for å gjøre om valget for "sikkerhetsnivået" man valgte ved notifikasjoner på lock-screen? Jeg satte den til privat, men den viste alt for lite for min del. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Hvor i alle dager er settingen for å gjøre om valget for "sikkerhetsnivået" man valgte ved notifikasjoner på lock-screen? Jeg satte den til privat, men den viste alt for lite for min del. Innstillinger -> Lydvarsel -> bla helt ned under menyen Varsel ->"Når enheten er låst"; 1 Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Du er en knupp! Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 (endret) Skjønner det slik at det skal være mulig å gjøre det slik at passord/pin for å låse opp telefonen kan slås av basert på hvor en er. Hvor finner jeg den innstillingen? Har lollipop. Edi: fant ut av det. Sikkerhet - tillitsagenter(forferdelig oversettelse) - smart lock. Endret 19. mars 2015 av Gromle 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Jeg får ikke varsler på lock screen uansett hva jeg setter de opp til. Ikke engang SMS kommer på lockscreen, heller ikke i statuslinjen. Med det samme: Er det mulig å flytte klokken på lockscreen? Jeg har cover med vindu der klokken var før, men nå er den flyttet mye lenger ned. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 (endret) Jeg liker ikke klokken på låseskjermen. Det står på to linjer, time over minutter. Hvordan endre? Edit: jeg har Z3, og postet i feil tråd. Men dere har kanskje en løsning fordet, om telefonene er like på dette området. Edit: fant det. Innstillinger, tilpasninger, klokke. Endret 19. mars 2015 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Tilpasning - Klokker - Velg tallene ved siden av hverandre. Regner med at dette er likt på alle z med lollipop. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Virker auto lysjusteringen på skjermen hos dere som har z2 etter oppdateringen? Virker veldig dårlig på min Z3 compact... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Den automatiske lysjusteringen virker like elendig på min Z2 som den alltid har gjort. Altfor lys når det er mørkt, altfor mørk når det er lyst, må slå av auto og justere manuelt. Hadde håpet det skulle bli bedre med android 5.x enn det var på 4.4.x, men merker ikke særlig forskjell. Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 (endret) Jeg og en kollega har begge to Xperia Z2, som vi kjøpte på samme tid. Vi oppdaterte til Android 5.0.2 samtidig og begge stilte telefonene tilbake til fabrikk så den blir helt clean og ny. Først av alt må jeg si telefonen ble mye kjappere, smoothere i responsen og mye penere i bruk. Men den bruker helt vanvittig mye strøm. Bare et kvarter med surfing på Facebook kan sluke 15-20% batteri. Gjelder begges telefon. Andre som har dette problemet? Endret 19. mars 2015 av IceBlitz Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Har ikke merket noe høyere strømforbruk så langt. Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Har merket litt høyere strømforbruk, men det har sikkert sammenheng med at jeg har puslet litt mer med mobilen etter oppdateringen enn vanlig. Mener også å huske at mobilen hadde lenger forventet batterilevetid før oppdatering, nå viser den 1 dag og 3 timer med 94% strøm igjen. Tror den viste nærmere 2 dager tidligere med samme % strøm. Dette er med stamina modus aktivert. Uten stamina er det bare 11 timer igjen med 94%. Men kan være jeg husker feil... Lenke til kommentar
Quote Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 (endret) Får ikke smart lock til å fungere med lokasjoner. Noen som har et tips? Har skrudd Smart Lock på, og stilt inn hvor jeg ønsker det skal være tilgjengelig. "Sted" er også aktivert. Endret 19. mars 2015 av Quote Lenke til kommentar
magnusenl Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Får ikke smart lock til å fungere med lokasjoner. Noen som har et tips? Har skrudd Smart Lock på, og stilt inn hvor jeg ønsker det skal være tilgjengelig. "Sted" er også aktivert. Fungerer ikke helt optimalt med lokasjon her heller.. Ansikt fungerer best Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 (endret) Men den bruker helt vanvittig mye strøm. Bare et kvarter med surfing på Facebook kan sluke 15-20% batteri. Gjelder begges telefon. Andre som har dette problemet? Batteritiden ble enda bedre hos meg enn den var tidligere. Står i vanlig Stamina-mode. Ladet for ca 35 timer siden, har 70% igjen, og den sier at anslått batterilevetid er 4 dager og 11 timer. Husk at Stamina mode må slås på, etter factory reset er denne av. Endret 19. mars 2015 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
Feh Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Jeg har ikke tatt factory reset og opplever at batteritiden er betydelig forbedret. 39% strøm igjen i går kveld, 6% igjen nå etter 24 timer, uten stamina. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Tror jeg opplever bedre batteritid. 12 timer nå, 70% igjen. 1 dag og 5 timer igjen. Fikk forøvrig smart lock til å fungere. La inn posisjonen min på nytt. Fungerer sånn halvveis nå. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Får ikke smart lock til å fungere med lokasjoner. Noen som har et tips? Har skrudd Smart Lock på, og stilt inn hvor jeg ønsker det skal være tilgjengelig. "Sted" er også aktivert. Ga opp hele lokasjonen og gravde frem smart bandet fra skuffa. Da funka det flotters. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå