Feh Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Etter jeg oppdaterte ble plutselig alle ikonene på startskjermen kjempestore + at jeg fikk en google bar på toppen jeg ikke får fjernet. Noen som veit hvordan jeg får fiksa det? Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Samme her. Var vel kanskje meningen med oppdateringen, selv om eg helst ville endret på det. Lenke til kommentar
Cord Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Sliter med det samme. Føler også at kameraet er blitt treigere!? Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Den google baren er det bare å fjerne. Trykk og hold inne på startskjermen så kommer det opp et valg om å skjule den. Forøvrig så likte jeg at ikonene ble større og klokka fremhever timene. 1 Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Har et aldri så lite spørsmål til dere som har hatt telefonen en stund. Jeg lurer egentlig bare på hvor ripesikker skjermen på denne telefonen er og om det er nødvendig med en skjermbeskytter? Jeg har jo Sony's flip deksel, så skjermen er jo rimelig beskyttet når den ikke er i bruk. Hadde forøvrig en Samsung Galaxy S2 før og den holdt seg ripefri uten skjermbeskytter til jeg la den ifra meg tilfordel for denne. Lenke til kommentar
Cord Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Jeg har brukt min nå uten beskyttelse i snart fem mnd. Ikke fått noen riper i glasset, men baksiden av telefonen ser ikke ut. Tydelig at glasset bak ikke holder samme kvalitet. Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Har brukt Flip Cover siden dag en som den eneste beskyttelsen. Ikke en ripe foran eller bak! Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Ok, greit å vite. Da ser jeg ikke noe vits i å kjøpe skjermbeskytter. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Den google baren er det bare å fjerne. Trykk og hold inne på startskjermen så kommer det opp et valg om å skjule den. Forøvrig så likte jeg at ikonene ble større og klokka fremhever timene. Skjer absolutt ingen ting når jeg holder inne på google baren, uansett hvor jeg trykker og holder. Har et aldri så lite spørsmål til dere som har hatt telefonen en stund. Jeg lurer egentlig bare på hvor ripesikker skjermen på denne telefonen er og om det er nødvendig med en skjermbeskytter? Jeg har jo Sony's flip deksel, så skjermen er jo rimelig beskyttet når den ikke er i bruk. Hadde forøvrig en Samsung Galaxy S2 før og den holdt seg ripefri uten skjermbeskytter til jeg la den ifra meg tilfordel for denne. Går greit til hverdags, men har fått én ripe i skjermen etter jeg var på en militærøvelse og telefonen lå å slang litt på benken i en båt mens det var en del sjø.. Så helt ripesikker er den ikke. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 (endret) Jeg blåser i riper. Jeg vil unngå KNUST skjerm. Det skjedde med min forrige telefon, og jeg var uten telefon hele sommeren mens jeg ventet på reparasjon. Reparatørene hadde også ferie. Jeg kjøpte et billig og superbra skjermfolie på Ebay etter tips her på forumet. Det heter Nillikin. Jeg er ikke ekspert, men det ser meget bra ut. Tror det kostet 60 kroner. Du vil fjerne Google-baren, men gjør det på feil måte. Du skal ikke trykke på den. Du skal trykke noen sekunder på et ledig sted på start-skjermen. Da får du noen valg. Du får bl.a. en "Skjul"-knapp til høyre på Google-baren. Det er den du skal trykke på for å få vekk dritten. Endret 7. november 2014 av Mannen med ljåen 2 Lenke til kommentar
Andyoid Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Billig i dag: http://www.elkjop.no/product/SONXPZ2WHTN/sony-xperia-z2-smarttelefon-hvit-telenor Z2 for 2500! Hvis man kan leve med en hvit. 1 Lenke til kommentar
dobbelmann Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Ekstremt usikker om den blir bestilt eller ikke, pga problemet med at glasset sprekker :\ Greit at det sprekker ved uvøren bruk, men at det sprekker av seg selv er lite OK. Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Ekstremt usikker om den blir bestilt eller ikke, pga problemet med at glasset sprekker :\ Greit at det sprekker ved uvøren bruk, men at det sprekker av seg selv er lite OK. Har hatt min siden den kom ut no, og eg har både mistet den i bakken, brukt den månedsvis uten deksel eller noe og har den i lomma. Glasset har verken sprekt eller blitt riper i, så vil tro dette er veeeeeeeeeldig individuelt! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Var veldig bekymret for dette jeg også, men det har tilgode å sprekke. Har mistet den én gang fra ca. 1m høyde og rett i flisene på badet (landet på hjørnet av metallrammen). Gikk fint. Lenke til kommentar
Jafo70 Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Var veldig bekymret for dette jeg også, men det har tilgode å sprekke. Har mistet den én gang fra ca. 1m høyde og rett i flisene på badet (landet på hjørnet av metallrammen). Gikk fint. Slikt som dette gjør at jeg er rimelig sikker på at glasset mitt knuste på grunn av produksjonsfeil. Den hadde garanter ikke tatt noen meters drop, i verste fall kommet borti en kant mens den lå i lomma. Men Sony mente det var "brukerfeil".... Lenke til kommentar
bjornops Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Noen som har rootet telefonen og prøvd OTA til 4.4.4 (.167-oppdateringen)? Jeg vil gjerne ha nyeste firmware, men ikke på bekostning av root. Er heller ikke så ivrig på root at jeg vil åpne bootloaderen og ødelegge DRMfilene slik at kameraet blir verre :/ Ellers andre tanker om oppdateringen? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Jeg fikk nytt simkort til telefonen her forleden siden mitt gamle ikke støttet 4G. Men har nå brukt det nye noen dager, men skal det ikke vises et 4G/LTE ikon over datatrafikkikonet i statusbaren når det er koblet til? Står fortsatt bare H+ Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Er det 4G i området hvor telefonen befinner seg? Innstillinger > Mer... > Mobile nettverk Under Tjenesteleverandører kan du se hva slags tilbydere og teknologi som finnes på stedet. Under Nettverksmodus kan du se om LTE er aktivert. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Billig i dag: http://www.elkjop.no/product/SONXPZ2WHTN/sony-xperia-z2-smarttelefon-hvit-telenor Z2 for 2500! Hvis man kan leve med en hvit. ouch, gikk glipp av det tilbudet, men ser ut som den er låst til telenor så da hadde det ikke funka hos meg uansett. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Meh, ser visst ut som at jeg faktisk har fått et nytt SIM uten 4G... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå