Quote Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Jeg har hvit, min bror har svart. Jeg synes at hvitt er klart finest. En fordel med hvit er at eventuelle riper ikke synes så lett kontra svart bakgrunn. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 (endret) En fordel med hvit er at du lettere finner den i et mørkt rom. Men jeg synes svart er penere. Endret 1. august 2014 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Beffa1 Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Sort eller hvit...du verden så kjedelig verden har blitt, nei jeg gikk for lilla og har ikke angret ett sekund. Har oxo kjøpt et lilla bakdeksel som føles litt og bare litt som semska skinn. Nei skal man først ha en talatut som ikke alle andre har (Samsung eller Apple) så skal man jaggu vise for verden at man har valgt kvalitet fremfor kvantitet. Her har jeg en telefon som gir meg glatt 4 døgn batteritid med mye bruk (frua følger den gemene hop og har en iPhone 5S hun nå lader 2 ganger daglig med all morro avslått og liten bruk...sort og kjedelig må skjønne), den er lynende rask i daglig bruk. Jeg føler faktisk Sony har rett når de sier telefonen må vente på meg, noe som ikke akkurat var tilfelle med min forhenværende S4, og oxo den S5 jeg testet. Kunne jeg ønsket forbedringer...joda...det kunne vært greit om tlf ikke la på enhver samtale med tlf på øret...og ikke minst ville jeg foretrukket en bakside av uknuselig materiale...plast er bedre enn glass... Lenke til kommentar
cirka Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Det heter "også", må vite.... (Klarte bare ikke dy meg) Lenke til kommentar
Beffa1 Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Det heter "også", må vite.... (Klarte bare ikke dy meg) Alle disse bokstavene... Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Alle jeg snakker med klager over at det er lavt volum når jeg holder telefonen vanlig. Hvis jeg tilter den slik at micen er "inni" kjeften min er det ok, men da deaktiveres skjermlåsen og jeg begynner å trykke på tilfeldige ting med kinnet, og hører sev dårlig hva de andre sier. Er dette et problem kun med enheten min, eller er det noe kjent? Må jeg returnere telefonen for å få det fikset? Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Skal selge min iPhone 5S nå for å kjøpe ny. Leste litt her, men kom ikke til noen enighet med meg selv. Er Sony Z2 modellen å gå for? Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Jeg ville kjøpt G3 hvis jeg kunne valgt igjen, mye småproblemer. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 (endret) Jeg hadde gått for Z2 igjen. Men jeg har dette problemet: http://talk.sonymobile.com/t5/Xperia-Z-ZL-ZR/Charging-flap-won-t-close-properly/td-p/345737 Endret 3. august 2014 av Bundy Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Skal selge min iPhone 5S nå for å kjøpe ny. Leste litt her, men kom ikke til noen enighet med meg selv. Er Sony Z2 modellen å gå for? Jeg kan bare svare for det jeg leser her inne. Å jeg personlig synes det virker som det er minst 'klaging' i m8 forumet. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Har ikke lest om M8 da den ikke var på første side av forumet G3 så også ut til å ha en del problemer vel?Synd, hadde virkelig lyst på Sony, men om opptil 80 % har barnefeil gidder jeg ikke, er så jævla irriterende med service på slikt... Lenke til kommentar
Cord Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Skal selge min iPhone 5S nå for å kjøpe ny. Leste litt her, men kom ikke til noen enighet med meg selv. Er Sony Z2 modellen å gå for? Jeg gjorde akkurat dette, solgte min 5S og kjøpte Z2. Har ikke angret. Opplever ingen problemer med Z2`i det heletatt. Kona gjorde forrøvrig det samme hun også, og har heller ikke har noe problemer av noe slag. Knall fornøyd :-) Haae noe problemer med samtalekvalitet, men det endret seg ved siste oppdatering. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Høres bra ut. Tror jeg går for Z2. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Var i butikk å kjente på dem igjen. Ble G3, synes bare den ligger så ufattelig bra i handa Lenke til kommentar
Trond HB Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Z2 overlevde seks uker på havet. http://www.mobil.se/nyheter/mobilen-verlevde-sex-veckor-p-havsbottnen#.U9-4ofmSx8E Kjempefornøyd med Z2 og Z2 Tablet. Tror det var en tabbe å gå for plastikk G3, Lyspaere. Lenke til kommentar
cirka Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Var i butikk å kjente på dem igjen. Ble G3, synes bare den ligger så ufattelig bra i handa Jeg har hatt begge. G3 er en veldig mye bedre telefon. Kall det gjerne "plastikk". Men, byggekvaliteten er langt bedre. Lenke til kommentar
Trond HB Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 (endret) Cirka du får legge G3 i saltvann en seks ukers tid og komme tilbake å fortelle om den fortsatt virker. Først da kan vi diskutere byggekvalitet. :-) Endret 4. august 2014 av Trond HB Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Vanntett telefon er et must for meg, selv om jeg ikke nødvendigvis bader med den. Regnvær er irriterende fordi skjermen mistolker vanndråper som fingre, men telefonen blir ikke ødelagt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Enig der, har pansjonert min CAT B15 til fjelltelefon. (Den tåler for mye) Lenke til kommentar
cirka Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Cirka du får legge G3 i saltvann en seks ukers tid og komme tilbake å fortelle om den fortsatt virker. Først da kan vi diskutere byggekvalitet. :-)Hvorfor i all verden skal den ligge i saltvann i flere uker? Var det alt av argumenter, så trenger det vel ikke ytterligere kommentar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå