Quote Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Det er et par stykker i denne tråden som har opplevd det samme. Husker ikke hvilken reaksjon de fikk fra forhandler. Men det er lett for forhandler å tro at den har blitt utsatt for unormal belastning. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Liten sprekk på baksiden på min Z2. Litt usikker på hvordan den oppstod. Jeg satte en teip over, og satser på å selge den brukt når jeg kjøper ny toppmodell om minst et år. Den funker greit, men jeg kan ikke skryte av at den er strøken. Min telefon har kun en sprekk, ikke glasskår. Lenke til kommentar
espeliden Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Det er et par stykker i denne tråden som har opplevd det samme. Husker ikke hvilken reaksjon de fikk fra forhandler. Men det er lett for forhandler å tro at den har blitt utsatt for unormal belastning. Ja, det er vel det jeg frykter. Vanskelig å bevise at man ikke har gjort noe unormalt med telefonen sånn sett. Liten sprekk på baksiden på min Z2. Litt usikker på hvordan den oppstod. Jeg satte en teip over, og satser på å selge den brukt når jeg kjøper ny toppmodell om minst et år. Den funker greit, men jeg kan ikke skryte av at den er strøken. Min telefon har kun en sprekk, ikke glasskår. Dessverre litt mer enn bare en sprekk. Masse små sprekker over hele glassflaten. Hva det kom av aner jeg ikke. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 (endret) Om det oppstod mens du så på, og du vet at du ikke har utsatt den for skade, er det vel bare å levere den inn for reklamasjon. Edit typo Endret 16. juli 2014 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
espeliden Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Ja, det som er planen. Satser på at det går greit, for jeg var begynt å like telefonen. Lenke til kommentar
zh44 Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Noen som vet hvor man får tak i WCR12-cover? De fleste ser ut til å være utsolgt. Eventuelt noen som vet om trådløs-lading alternativer. Lenke til kommentar
CC-Lemon Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Noen her inne som har de støykansellerende øretelefonene (mdr nc31)? Vurderer å få meg en slik, men ut i fra bildene som ligger ute på nettet, ser jeg ingen knapper for å ta innkommende samtaler. Er man nødt til å fysisk ta opp telefonen for å besvare samtaler, evt styre musikken? Lenke til kommentar
Cord Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 er det noen som har hørt noe om oppdaterig til 4.4.3 ev 4.4.4? De fleste andre toppmodellene fra andre leverandører har vell alerede blitt oppdatert? Lenke til kommentar
gunnar453 Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Hvor på telefonen knipser du? baksiden. Lenke til kommentar
havsula Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Hei Har nettopp kjøpt meg ein z2 frå komplett. Ventar på den no. Men etter og ha lese forumet her så angrar eg. Er det slik at alle z2 vert for varme og at kameraet vil slå seg av etter ei viss tid? Er det rett ein drittelefon som ikkje funkar? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 (endret) Jeg er fornøyd med min. Den har blitt varm og skrudd av kameraet en eneste gang, og det var mens jeg fotograferte i solsteiken. Varmen skyldtes sola. Husk deksel. Den knuser lett. Endret 18. juli 2014 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Ganske, Veldig fornøyd med min. Varer ca 2Dager om jeg spiller mye. 3Dager når jeg er på facebook og ringer, tekster. 4dager har den vart i det siste. Må låde den nå (Brukt med Stamina seff) Lenke til kommentar
havsula Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Deksel er bestilt. Men det må no kunne kalles ein feil at den ikkje funkar når den vert varm. Aldri opplevd det med min s4. Men måtte få ny då den slutta og lade. Sidan eg har roota den så er det ikkje vits å levere den til reklamasjon sidan eg då har brutt vilkåra. Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Eneste positive jeg har å si om telefonen er batteritiden og skjermen. -Dårlig kamera -Dårlig mikrofon ved bruk av HT -Blir glovarm (gjør igrunn ikke meg noe, men når ting slutter å virke fordi det må nedkjøles, ja da..) Lenke til kommentar
havsula Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Då er det berre og returnere telefonen. Trur ikkje eg gidd å ta den ut av boksen eingong. Vert nok heller G3 på meg. Kan ikkje ha ein telefon som vert så varm at den kamerat slår seg av. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Det gjelder kun opptak i 4K. Jeg har ikke opplevd varmeproblem utenom det. Lenke til kommentar
havsula Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Nei. Men ein telefon som i det heile har varmeproblem (om det kun er i 4K) opptak har jo ein feil. Det er som å kjøpe ein bil der 5 gir ikkje funkar. Eg vil aldri eige eit produkt med så opplagte manglar. Aldri meir Sony på meg. Den skal returnerast uopna. Lenke til kommentar
Trond HB Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Har ingen problemer under opptak av 4K. Blir ikke så veldig varm og får heller ingen feilmeldinger. Samsung S4 ble like varm da jeg hadde den. Ble ikke det problemet fikset i en softwareoppdatering? Lenke til kommentar
havsula Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Har ingen problemer under opptak av 4K. Blir ikke så veldig varm og får heller ingen feilmeldinger. Samsung S4 ble like varm da jeg hadde den. Ble ikke det problemet fikset i en softwareoppdatering? Har ikkje fått sjekka min egen telefon då eg ikkje har fått den. Men har tråla div. forum og alle som skriv der har det problemet. Alle der sier at det er eit Hardware-problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå