Mannen med ljåen Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Merker at Sony har laget et mandagsprodukt, selv om jeg generellt er fornøyd med min. Litt grundigere testing, mer solid byggkvalitet (jeg fikk sprekk i bakplata, som idiotisk nok er av glass), og bedre kundebehandling hadde vært noe. Min neste telefon skal være vanntett, men det er ingen selvfølge at den er laget av Pony. Lenke til kommentar
polergarn Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 (endret) Er kjempefornøyd med min Acro S fortsatt så ingen grunn til å bytte. Kjører Mekoo 4.4.3 på den nå, men synes det lagger litt av og til, men får se om den går seg til. Endret 8. juni 2014 av polergarn Lenke til kommentar
tommy18 Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Fortsatt superfornøyd med mitt valg av telefon, men har merket at kompasset ikke er veldig stabil, men det kan være mine innstillinger på telefonen.iallefall så skifter retningen hele tiden når jeg er ute og går og bruker gps og kart. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
polergarn Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Den sto i strømsparemodus og Mhz var på litt over 1000. Derfor den lagget. Satt den opp til maks som er 1500 og noe, og nå er det ikke lagg mer. Lenke til kommentar
polergarn Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Fortsatt superfornøyd med mitt valg av telefon, men har merket at kompasset ikke er veldig stabil, men det kan være mine innstillinger på telefonen.iallefall så skifter retningen hele tiden når jeg er ute og går og bruker gps og kart. Noen som har noen tips? Går du med kamera på deg også? Det kan rote til kompasset, det gjør iallefall mitt lommekamera. Google hvordan du kalibrerer kompasset, hvis ikke feilkilden er et kamera. Lenke til kommentar
polljen Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 (endret) SMS'en har startet å klusse, Inngående kommer, men jeg får ikke sendt meldinger ut. Har tvillingsim og to telefoner (Z2 og S4). Har testet begge simkort på begge telefoner. Får sende SMS med begge simkort på S4, får ikke sende med noen av de to simkort på Z2. Siste valg er selvsagt å resette til fabrikkinnstillinger eller reinnstallere firmware, men etter å ha gått gjennom alle innstillinger om og om igjen, så håper jeg at noen kan fortelle meg hva feilen kan være slik at jeg slipper en reinnstallasjon Edit: Problemet er løst, det lå i adresseboken, Sannsynligvis brukerfeil. Endret 9. juni 2014 av polljen Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 (endret) Har hatt min Z2 i 4 dager nå. Er middels fornøyd. Trodde dette skulle være en vesentlig bedre telefon basert på tester og det jeg har hørt fra andre. Har foreløpig tre punkter jeg ikke er spesielt fornøyd med. Lagger: klikking i tekstfelt, og kopiere/klippe/lime inn Kamera gjør telefonen overopphetet etter ca 3 min Standard SMS-app er kronglete. EDIT: I tillegg til funksjonene til kameraet, da spesielt panoramafunksjonen som er ELENDIG sammenlignet med alle andre telefoner jeg har hatt. Endret 9. juni 2014 av steinrawr Lenke til kommentar
NULL Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Fortsatt superfornøyd med mitt valg av telefon, men har merket at kompasset ikke er veldig stabil, men det kan være mine innstillinger på telefonen.iallefall så skifter retningen hele tiden når jeg er ute og går og bruker gps og kart. Noen som har noen tips? Har ikke brukt kompasset mye, men via Google Maps peker det i hvert fall helt feil i henhold til telefonens retning. Dette er vel i hvert fall den sjette eller sjuende Android-telefonen jeg har. Og aldri tidligere opplevd så mye forskjellige feil/problemer i utgangspunktet. Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Er det noen som sliter med ladekabler? Jeg har en drøss med micro-USBkabler av ymse kvalitet og orginale kabler fra tidligere telefoner, men får ingen andre enn original-laderen til å fungere med Xperiaen min. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 (endret) Jeg har ikke opplevd noe tull med andre ladere og ladekabler. I går ladet jeg med en lader og kabel som fulgte med en Samsung Galaxy Note. Jeg har også ladet med HTC-lader og gammel Sony Ericsson-lader. Endret 10. juni 2014 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Har heller ikke merket noen problemer rundt lading med uorgiginale kabler/ladere, har ikke engang pakket ut den originale lade kabelen, bare brukt andre som ligger og slenger rundt. Lenke til kommentar
Trond HB Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Har hatt problemer med en magnet dock kabel kjøpt på ebay, lader mye tregere enn originalen. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Hvilken lader bruker du? Den som fulgte med telefonen, eller en uoriginal? Noen ladere gir ikke nok strøm. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Telefon tilbake fra verksted. Ingen feil funnet. Ikke overrasket Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Telefon tilbake fra verksted. Ingen feil funnet. Ikke overrasket Akkurat samme svar som meg det. Utrolig morro når en telefon åpenbart har et problem, men anses som bare ikke påvist. Bruker de kun den interne ørehøyttaler testen? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Litt dumt spørsmål, men har akkurat gått over til Android. Hvilke muligheter er det for stemmestyring ala iOs' Siri, eller s-voice? Greit å ha muligheten til å bruke stemmekommando til å ringe med når jeg kjører bil. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Telefon tilbake fra verksted. Ingen feil funnet. Ikke overrasket Akkurat samme svar som meg det. Utrolig morro når en telefon åpenbart har et problem, men anses som bare ikke påvist. Bruker de kun den interne ørehøyttaler testen? Vet ikke. Testet min mot jobbene demo z2 og min brors og z2. Min er merkbart værre. Jaja selges nå hvertfall og lg g3 på vei Lenke til kommentar
DesiTroll Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Har hatt Z2 lenge nå og er meget fornøyd. Det eneste problemet som jeg har at den blir varm ved mye bruk, ikke at den lagger eller noe sånt, men batteriet taper fort når den er varm. Har ikke noe av de problemene som er nevnt i denne tråden. Lillebror og storebror, begge har Z2. Lillebror hadde S4 før, Storebror hadde Note 3 og Z Ultra. Begge er meget fornøyde og har ingen problemer. Jeg bruker dette bakdekselet nå som er ultratynn.. Lenke til kommentar
Trond HB Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Hvilken lader bruker du? Den som fulgte med telefonen, eller en uoriginal? Noen ladere gir ikke nok strøm. Bruker originalen. Merkelig at den skal lade mye tregere. Mulig det grønne lyset på kablen stjeler all strømmen. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Er jeg blind, eller det ingen mulighet for å svarteliste telefonnr uten ekstern app? Var så greit på samsungene å bare holde inne på nummeret så kom muligheten til å blokkere nr opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå