Gå til innhold

Sony Xperia Z2 - Sonys flaggskip våren 2014

dredg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tok en nullstilling av telefonen, og får nå estimert standby-tid på 6 dager og 11 timer med STAMINA på :)

Tydelig at det er en app som bruker mye av batteriet.

Nullstilte min også. Den sier det samme, men spørs om det hjelper. Google laster jo ned alt av tidligere apper jeg har hatt bortsett fra spill. :p

Lenke til kommentar

Standby-tid er totalt meningsløs. Man bruker jo mobilen så det er uinteressant hvor lenge den overlever om man bare legger den i en skuff. Å skru av alt og kjøre factory reset for å få høye tall er like meningsløst.

Bruk mobilen normalt noen dager før dere tar Stamina-anslaget for god fisk. To dager bruk med en smarttelefon er fantastisk bra, og foran alle konkurrentene.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Standby-tid er totalt meningsløs. Man bruker jo mobilen så det er uinteressant hvor lenge den overlever om man bare legger den i en skuff. Å skru av alt og kjøre factory reset for å få høye tall er like meningsløst.

Bruk mobilen normalt noen dager før dere tar Stamina-anslaget for god fisk. To dager bruk med en smarttelefon er fantastisk bra, og foran alle konkurrentene.

Telefonen holdte bare noen timer før jeg satt den i staminamodus, så den var på lik linje med alle de andre smarttelefonene jeg har hatt.

Lenke til kommentar

Så ingen film utenpå glasset? Hvordan er det med riper da?

Det er ikke film utpå glasset.

Glass er glass, det blir naturligvis ripet opp uansett, men det tåler endel. Foretrekker selv og ha den "naked" ettersom jeg synst skjermen blir klarere slik.

Lenke til kommentar

Telefonen holdte bare noen timer før jeg satt den i staminamodus, så den var på lik linje med alle de andre smarttelefonene jeg har hatt.

Bare noen timer? Jeg vil tro den holder lenger hvis du ser på film tilogmed; ta en reset eller gå igjennom programmene dine; må være en app eller no som gjør det der...

Lenke til kommentar

Bare noen timer? Jeg vil tro den holder lenger hvis du ser på film tilogmed; ta en reset eller gå igjennom programmene dine; må være en app eller no som gjør det der...

Jeg har tilbakestilt den. Det hjalp ja. :)

Lenke til kommentar

Har nå sendt mail til NetOnNet hvor jeg beskriver gap-problemet jeg har på min svarte utgave.
Dette er mest synlig bak, da man ser at glasset har større og større glipp mot høyre hjørne (sett foran).
Jeg mottok mobilen 7.5, så regner med det kvalifiserer som en angrerett eller åpent kjøp som NetOnNet har.

Det er selvsagt en bagatell, men jeg betaler ikke flere tusen for dårlig konstruksjon.
Håper de sender meg en ny som ikke har denne feilen.

Endret av Glenn
Lenke til kommentar

Jeg er i akkurat samme situasjon. Kontaktet CDON og de ville først sende inn telefonen på service, noe jeg sa var uaktuelt. Jeg kontaktet også Sony, personen jeg snakket med visste selvsagt ingenting om dette problemet, men anbefalte at jeg byttet telefonen.

Er du sikker på at det er gap på baksiden? Jeg trodde også at jeg hadde det, men det ser ut til at det er den mørke filmen de har lagt på glasset som ikke går helt ut til kanten. Altså, glasset går helt ut til ramma, men det er gjennomsiktig de siste millimeterne.

Problemet med å bytte telefonen når man har kjøpt på nett er at det tar lang tid å få en ny, da den gamle må sendes inn. I tillegg er det ingen garanti for at den man bytter med er feilfri. Jeg så på en telefon på Elkjøp i går, og den så også ut til å lide av liknende problemer, gap her og der.

Lenke til kommentar

Synd de ikke kan løse dette på en enkel måte, jeg er redd det er en del som er rammet av dette gap-problemet.
Virker som det er gap på baksiden ja, det er såpass at en negl kommer mellom der. Samler seg litt støv der.

Man har jo aldri garanti for at man får tilbake en feilfri en, men håper jo på det.
--

Er det noen måte å sjekke hvor og når den ble produsert ved hjelp av serialnummer?

Endret av Glenn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...