extrad Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Er det noen som har fått en telefon med det berømte gap-problemet her? Det er ikke mye til gap, men jeg har det samme som vises på bildet i linken under. Det er bittelitt mer avstand mellom skjerm og ramme på høyre side. http://assets.hardwarezone.com/img/2014/03/sony_xperia_z2_news_gap.jpg Pokker! Ja, har det. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Flere som synes at smartvekkinga på smartbandet fungerer godt? Føler at det er mye behageligere og enklere å våkne. Lenke til kommentar
Harald1008 Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Flere som synes at smartvekkinga på smartbandet fungerer godt? Føler at det er mye behageligere og enklere å våkne. Jeg er helt enig! Bortsett fra, når den ringte klokken 5, pga engelsk tidssone :-p Lenke til kommentar
Harald1008 Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Noen som vurderer den nye micen til z2? Lenke til kommentar
Chriselv Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Hm, man bør vel kanskje bytte mobilen når en har det berømte "gapet". Ser nå at det er ganske ille på baksiden også. Dumt å oppdage slikt etter påklistring av clear coat... Lenke til kommentar
Willkis Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Heisann. Ny på forumet så beklager hvis dette er feilpostet. Men noen som vet om chess operere med falsk lagerstatus? Har bestillt fra de men ikke fått tlf ennå. Ser på nett at de svarte og hvite er på lager men antall tlf på lager varierer opp og ned fra dag til dag. Sendt Mail til de men fått to forskjellige svar. En sier at de snart er på lager men en annen sier at de har de svarte og hvite på lager. Noen erfaringer med chess? Eventuellt andre plasser som har z2 lager? Og sender kjapt? Mvh Lenke til kommentar
lancaster Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Litt under 40 nå; men fortsatt ganske fornøyd med dette. Ser ikke ut til at skjermen din tar så mye strøm. Har du på automatisk lysstyrke? Husker ikke, og får ikke sjekka for jeg har returnert telefonen pga av en skade den hadde fra fabrikk (bilde ett par sider tilbake) og fått ny; men den stod vel på hva enn som er default. Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Skjønner ikke helt hvorfor disse Sony-telefonene ikke kan starte i manuell modus når man starter kameraet med kameraknappen. Hva er greia? Lenke til kommentar
Harald1008 Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Skjønner ikke helt hvorfor disse Sony-telefonene ikke kan starte i manuell modus når man starter kameraet med kameraknappen. Hva er greia? Helt enig. Man burde kunne velge" velg som standard" Lenke til kommentar
Harald1008 Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Hvilke kamera innstillinger setter dere på i Manuel mode? Lenke til kommentar
extrad Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Skjønner ikke helt hvorfor disse Sony-telefonene ikke kan starte i manuell modus når man starter kameraet med kameraknappen. Hva er greia? Mitt starter i manuell modus. Eller er det noe jeg misforstår her kanskje? Lenke til kommentar
Harald1008 Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Skjønner ikke helt hvorfor disse Sony-telefonene ikke kan starte i manuell modus når man starter kameraet med kameraknappen. Hva er greia? Mitt starter i manuell modus. Eller er det noe jeg misforstår her kanskje?Oja! Min startet i auto :-p Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 En annen ting er at hvitt har en viss rødtone. Og når man ser på telefonen fra en vinkel i mørket med en svar bakgrunn så får den et "lillaskjær" over seg, men dette er kanskje normalt? Noe sånt: Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 (endret) Akkurat mottatt min Z2.Det er en rød firkant bak den store luka som fyller hele langsiden.Er det en fuktmåler? Har jeg mottatt en fuktskadet telefon? Endret 9. mai 2014 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
extrad Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Akkurat mottatt min Z2. Det er en rød firkant bak den store luka som fyller hele langsiden. Er det en fuktmåler? Har jeg mottatt en fuktskadet telefon? Ved simkortet? Har også det, så sannsynligvis ikke. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Vil gjerne vite det snarest mulig. Skal jeg ta den i bruk som min egen? Håper noen vet hva den firkanten er. Vanligvis er vel fuktsensorer hvite, og blir røde eller rosa ved fukt. Denne er mørkerød fra dag én. Kanskje den blir grønn ved fuktskade, bare for å forvirre? Hvis ikke dette er fuktmåleren, hvor er den da? Og hva er den røde firkanten? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 (endret) Jeg har slik rød boks der også. Jeg kan se at det står "off", med en pil bort på den røde boksen. Kan det være en knapp for å skru av og på SIM-kortet eller noe sånt? Edit; Det er en knapp for å tvinge telefonen til å restarte seg selv Endret 9. mai 2014 av Quote Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå